Twilight  News

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofie - 7 juni 2010 16:30

Nu har Mtv Movie Awards gått av stapeln men innan de visade Mtv Movie Award hade Alex Meraz lite kul ^^ Han sprang runt med en Wolfcam och det var ganska kul att se. Låt videon vara en liten stud för efter videon laddar den en ny video med Alex och efter den är det en till video :p

Men det var ganska roligt tyckte jag! Kramar <3


Källa

Av Sofie - 7 juni 2010 15:45

Tänkte att jag skulle varit duktig och sprungit en runda i skogen, men det regnar så det kanske blir en springtur på cross trainern. Men en som är duktigt på att träna är Taylor Lautner, han har börjat träna inför sin kommande film Abductions  som ska börja filmas i Pittsburgh i sommar.

Här kommer två boxningsbilder på Taylor :)

Kramar B <3


Källa

Av Sofie - 7 juni 2010 05:59

Sitter och tittar på MMA nu och det är mycket underhållande och ännu gladare blir man när vinnarresultaten ser ut såhär:


Global Superstar Winner Robert Pattinson
Best Male Performance Winner Robert Pattinson
Best Kiss Winner Kristen Stewart and Robert Pattinson
Best Breakout Star Winner Anna Kendrick Up in the Air
Best Female Performance Winner Kristen Stewart
Best Movie Winner New Moon
WOHO! Twilight Sagan tog hem 6/6 kategorier inte dåligt! :D
Här kan ni se det exklusiva Eclipse klippet som visades!
Kramar B <3

Källa

Av Sofie - 7 juni 2010 05:30

 Här kommer ett klipp från MMA och kan ni gissa vilka som är med i början?

Taylor Lautner och Robert Pattinson är med och det blir ganska mycket skrik när de kommer in i bilden ^^



Källa

Av Sofie - 7 juni 2010 05:15

God morgon på er!


Idag steg jag upp tidigt och nu sitter jg och kollar på Mtv Movie Awards, jag spelade in det :) Just nu är det röda mattan som gäller och all aär så fina!

Hittade lite bilder som jag tänkte dela med mig av till er ;D

Jag tycker att de vi har bilder på var super snygga, så kul att få se deras fina kläder!

Kramar <3


Kristen Stewart

 

Anna Kendrick

Elizabeth Reaser

Nikki Reed

 Chaske Spencer, Xavier Samuel and Kiowa Gordon

Källa

Av Sofie - 6 juni 2010 21:30

Inatt är det dags för Mtv Movie Award 2010 och vi har många kategorier där vi vill att våra Twilight stjärnor ska vinna! Mina tummar kommer att hållas hårt ;D

Har ni glömt vilka kategorier som de var nominerade i kolla in listan här:


Best Kiss»
- Kristen Stewart and Dakota Fanning ”The Runaways”
- Kristen Stewart and Robert Pattinson ”The Twilight Saga: New Moon”
- Taylor Swift and Taylor Lautner ”Valentine’s Day”


Best Breakout Star»
- Anna Kendrick ”Up in the Air”

Best Female Performance»

- Kristen Stewart ”The Twilight Saga: New Moon”


Best Male Performance»
- Robert Pattinson ”The Twilight Saga: New Moon”
- Taylor Lautner ”The Twilight Saga: New Moon”


Global Superstar»
- Kristen Stewart
- Robert Pattinson
- Taylor Lautner


Best Movie»
- The Twilight Saga: New Moon (Directed by Chris Weitz)


Denna bilden med tiderna är superbra och den hittade jag på Thetwilightsaga.se

Som sagt galan går på Mtv kl. 03.00-05.00

Vill ni se röda mattan börjar den kl. 02.00-03.00 ;D

Nu håller vi tummarna, Kramar <3


http://likeemms.blogg.se/images/2010/mtv_91762080.jpg

Källa

Av Sofie - 6 juni 2010 20:15

Det blir många bilder idag men jag hoppas att ni tycker om det :)

Nu blir det bilder på Jackson Rathbone , ni känner nog igen  bilderna men nu är de i tidningsformat. Det är scans frpn Nylon Magazine och jag tycker de har gjort det mycket snyggt!

Super cool är han så detta numret får ett stort + i kanten :D Kramar <3






Källa

Av Sofie - 6 juni 2010 19:30

Lite tidigare idag visade jag bilder på BooBoo Stewart från Inspire Magazine men nu har det kommit ut ännu mer bilder.

Bland annat finns nu omslaget ute och lie andra nya bilder och jag har svårt att tro att han bara är 16 år gammal :P Han kommer bli het bland tjejerna tror jag!

Kramar <3



 Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards