Twilight  News

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Kristen Stewart & Taylor Lautner Intervju Mtv

Av Sofie - 26 augusti 2009 17:05

Hej!


Nu har jag varit duktig så nu ska jag fortsätta att vara duktig, för nu ska det bli lite New Moon.

Mtv pratade med Kristen och Taylor och fick lite smaskiga detaljer om Break Up scenen-


Mtv: Han är väldigt kramvänlig.

Berätta om en scen som du läste antingen i Stephanies bok eller i Melissa Rosenbergs manus som du tänkte "Detta kommer bli svårt att göra" och berätta hur du klarade av det.


Kristen: New Moon är full av detta.

Jag tror att detta är den boken i serien som jag blev skrämd av. på ett bra sätt.

Det är den bästa känslan att börja en film med.

Men förmodligen är min favorit del i boken när jag måste söga till Jacob  "Det är han, det har alltid varit och kommer alltid att vara han!" att jag skulle behöva säga det, det var inte kul, inte alls!


Mtv: Var det en tuff dag att filma?


Kristen: Ja och  precis som allt i vår film, så är den en sådan förhöjd version av verkligheten.

Det är som att de inte bara gör slut med varandra, de tar kål på en.

Jag är verkligen deprimerad och gråter, allt är en fantasi version av det.

Så det tog lite tid för mig att lista ut om jag gjorde tillräckligt mycket eller om jag skulle behöva göra mer.

Ser det ut som om jag ska dö?


Mtv: Ja, skulle det vara tufft att vara den mest dramatiska personen i världen, men utan att vara cheesy. Och Taylor?


Taylor: New Moon är verkligen komplicerad.

Det finns mycket sorg och så händer det mycket saker runtomkring.

Edward lämnar henne i början och hon går in i en djup depression och jag är den som försöker få henne ur den.

Sen går jag igenom mina egna frågor och då lämnar hon mig.


Mtv: Vilken var din favorit scen att filma?


Taylor: Min favorit scen var, vi kan kalla den Breakup scenen men det är scenen precis efter att hon har sett mig i bar överkropp och jag klippte av mitt långa hår.

Jag måste säga till henne att vi inte kan vara vänner längre.

O det ska bli spännande att se detta på film, hoppas det blir lika bra som det låter!

Och jag har sagt det innan men jag vill se tårar och äkta känslor ;)

Finns känslorna med så kommer det nog bli en kanon film, det hoppas i alla fall jag på ^^

Kramar <3

new_moon_jacob_bella_gaze

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards