Twilight  News

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Robert Pattinson & Kristen Stewart kyss?!

Av Sofie - 17 augusti 2009 17:06

Hej på er :)


Jag vet inte var det kom ifrån men jag har fått sån otrolig blogg glädje, det känns om jag bara kunde skriva och skriva och det kanske är bra eftersom det är chatt ikväll :D

När jag kom hem skulle jag kolla mailen och  kan ni gissa vad jag hittade?

Jo en artikel om Robert och Kristen, nu blev ni snopna va?!

Hehe skojar bara ^^


På msn står det såhär:

Robert Pattinson och Kristen Stewart ska enligt sajten Showbizspy i lördags ha råkat offentliggöra sin hemliga romans, då de ovetande fångades på bild mitt under en kyss vid en Kings of leon-konsert i Kanada.

Som bekant sägs Rob länge ha kämpat för att vinna Kristens hjärta, och ska bland annat ha skickat över 400 meddelanden i månaden till henne under sommaren då de befunnit sig i olika städer för filminspelningar. Den senaste tiden sägs han dessutom ha inhandlat diverse dyra och speciella presenter.

— Han kollar efter ovanliga saker, vintagesaker, som han vet att Kristen gillar, säger en källa till National Enquirer.

Än så länge har han hittat ett svartvitt Beatles-foto som kostade runt 300 dollar och en Beatles-t-shirt för 400 dollar.

Och visst verkar Robs ihärdiga försök ha fungerat - Kristen sägs nämligen en gång för alla ha gjort slut med pojkvännen Michael Angarano.

Folk på inspelningen säger att det är helt slut mellan Angarano och Kristen. Ingen vill prata om det, men alla är rätt övertygade om att Pattinson och Stewart är ett par, säger en källa.

Varken Kristen eller Michael har bekräftat att de gjort slut, men Michael sågs nyligen i en bar med en okänd brunett i Kalifornien. De ska sedan ha lämnat baren tillsammans.


Jaha, det hade ju varit kul om detta någon gång stämmde, eftersom de här ryktena har håll på jätte länge nu.

Som sagt jag tycker att dom hade varit söta tillsammans, men så länge inte dom har sagt det själva så väntar jag att tro på det.

De här bilderna under är det som la grunden för de här ryktet och visst det ser ju lite konstigt ut men visst kan det va så att musiken va hög och de försökte prata med varandra?

Vad tror ni, dela gärna med er om era tankar :D

Kramar <3


Källa:Twifans


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards