Twilight  News

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofie - 1 juli 2009 17:50

Hejsan på er :D


Dagen hittills har spenderats med att träffa min farfar, äta lunch, plocka smultron och en massa mer.

Jag tänkte att ni kanske ville se lite bilder på Twilightstjärnorna som var med på Vision Awards, så här har jag grävt fram lite bilder :)

De var mycket stiliga, men jag måste säga att Ashley och Christian hade riktigt snygga klänningar!

Tyvärr fanns det inga bilder på Taylor från röda mattan :(

Kram på er <3


       Billy Burke, Charlie Swan



   Gil Birmingham, Billy Black


  

 Christian Serratos, Angela Weber

  Ashley Greene, Alice Cullen


Taylor Lautner, Jacob Black

Av Sofie - 1 juli 2009 11:37

Hello!


Nu är collaget nästan klart så det kommer lite senare idag :D

Jag hittade tre bilder på några som var med i Twilight, jag kände inte igen tjejen i mitten först.

Men sen såg jag vet det var ^^

Kolla på bilden här under ich se om ni kan komma på vilka det är :)







Här kommer svaren:

Från Vänster

Ayanna Berkshire spelade Cora servitrisen i Carver Cafe

I mitten har vi Catherine Grimme som spelade den unga Bella, om ni kommer ihåg i slutet när James visar en video på Bella när hon var liten.

Och sist men inte minst har vi Solomon Trimble som spelade Sam Uley.


Nu undrar jag vad tycker ni om att de bytte ut Solomon Tribe mot Chaske Spencer i New Moon?!

Bra /dåligt?!


Kramar på er <3

Av Sofie - 1 juli 2009 10:20

Hejsan!


Nu har jag ätit frukost och så håller jag på med ett collage, jag vill helst bli klar med det idag.

Men jag tänkte att ni skulle få något att roa er med nu, hittade en ny video från Clevver Tv.

I denna videon kan ni höra hela Roberts liv, så för alla oss som älskar Robert kolla på videon.

Kanske får ni veta något ni inte visste :D

Ses snart igen <3



Av Sofie - 1 juli 2009 09:28

Halloj!

 

Jamie Campbell Bower som ska spela Caius i den italienska vampyrfamiljen Volturi var i förrgår på London premiären av Public Enemies.

 

Har ni ingen aning om vad den handlar om, inga problem här kommer en kort sammanfattning om handlingen :)

Den handlar om det sanna livet under den stora depressionen, en era av brott och FBI’s födelse.

John Dillinger som spelas av Johnny Depp utför uppseendeveckade rånarraider och det gör honom till FBI’s mest efterspanade brottsling.

Christian Bale spelar toppagenten Melvin Purvis som sätts på fallet, Dillingers populäritet växer samtidigt hos den amerikanska allmänheten.

Det är lite om handlingen vill ni läsa mer klicka här.

 

Det finns också en liten intervju med Jamie och han säger såhär,-

 

”Robert är egentligen bara en helt vanlig kille.

Det är konstigt att vara runt omkring det för vi kunde inte gå ut och äta en middag tillsammans för då hade vi 40 paparazzis och ett gäng skrikande tjejfans som väntade på Robert”, förklarar han.

Han säger också,- ”New Moon såg helt fantastik ut och Chris Weitz gör ett helt fantastiskt jobb!”

 

Nu måste jag säga att jag skulle vilja se Public Enemies den verkar ju spännande!

Det är roligt att så många i casten gillar Chris så mycket, det är ju väldigt viktigt :D

Kramar till er alla <3

 Jamie Campbell Bower Public Enemies 
Av Sofie - 1 juli 2009 09:27

Hejsvejs :)


Vår New Moon hunk Kellan Lutz kommer att vara värd på ett speciellt event den 4 juli i Watermill, NY för Social Life Magazine.

Det är en liten smyg förhandsvisning på juli numret där Kellan kommer att vara på omslaget.

 

Det fina evenemanget hålls på Social Life Estat på Independence day, det kommer att vara fyverkerier, varmkorv och vuxen drycker.

 

Då får man hoppas att man för se lite bilder därifrån sen :)

Kramar!


 Kellan Lutz Social life Magazine


Av Sofie - 1 juli 2009 09:18

God morgon, God morgon! :D


Hoppas alla har sovit gott, idag är det varmt och gott ute men det är lite mörkt i kanterna.

Jag hoppas att det inte åskar idag.


Men nu över till Twilight saker :)


Jag har samlat ihop lite olika bilder på Robert från inspelningen så här kommer en massa bilder ni kan njuta av.

Många av bilderna är tagna i New York vid Alice i underlandet statyerna i Central Park, på några bilder sitter Robert på statyerna.

Ni kan också se en video unders :)

Kram <3


 Robert Pattinson Remember me NYC Robert Pattinson Remember Me New York

Robert Pattinson Alice in Wonderland Central Park New York City NYC

Robert Pattinson Central park Alice in Wonderland Robert Pattinson Emilie de Ravin Central park new york remember me



Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards