Twilight  News

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofie - 3 juli 2009 09:51

Hello :D


New Moon hunken Kellan Lutz har ett nytt photo shoot med Social Life Magazine och han ska vara värd på partyt den 4 juli.

Ok Magazine har en intervju med honom, översätter den här :)


Hur såg en typisk dag ut på inspelningen av New Moon?

New Moon var en mycket avslappnad film att jobba med och Chris Weitz var en mycket bra regissör.

Det var så lätt att jobba med alla andra i casten.

Allt är så välorganiserat, det gör det lätt för oss att arbeta.

Vi hade mer tid att bara skratta, skämta och umgås, det är viktigt för casten gör saker tillsammans.


Hela casten från Twilight och New Moon gick från "new faces" i Hollywood till stjärnor på en natt. Har det blivit en stor upplevelse för er alla?

Det är fantsatiskt vad Twilight har gjort för alla i casten!

Det öppnade upp så många nya dörrar för oss, det är en välsignelse att vara med om det.

Det är som en dröm som gick i uppfyllelse!

Vi är alla mycket nära varandra inom casten, vi spelar spel äter middag, det är så fantastiskt att få arbeta med så talangfulla skådespelare.


Jag tycker det är bra att de har så bra sammanhållning, jag tror det är bra för filmen!

Och man kan verkligen säga att de blev stjärnor över en natt :D

Kramar :)


Kellan Lutz Social Life Magazine
Av Sofie - 3 juli 2009 09:30

Hejsan :D


Michael Welch var med i en del av Texas Walker Ranger med Chuck Norris och så har han spelat med Robert Pattinson och därför kan han välja:

Robert Pattinson eller Chuck Norris.


Vem luktar bäst? Robert Pattinson...han luktar som himlen.


Vem har det bästa skägget? Du jag måste säga Chuck Norris. Ingenting slår det skägget.


Vem passar bäst i smala jeans? Det är en fråga om smak på den punkten eftersom ingen kan slå en walker med snäva byxor, men Rob...Jag antar att jag måste ta Robert.


Kanske en dum fråga men vem hade ni valt?

Kramar <3


Robert Pattinson Chuck Norris
Av Sofie - 3 juli 2009 08:56

Hello :)


Nu blir det lite Kristen Stewart och Dakota Fanning.

Hittade två nya bilder från inspelningen av The Runaways, en när Kristen och Dakota går ensamma.

På den andra bilden är det fullt av tjejer inklusive Kristen och Dakota som hoppar in i en bil.


Det har också kommit ut rykten från en på inspelningen att Kristen och Dakota ska ha filmat nära kysscener med varandra.

Här kommer bilderna :D

Kramar <3


 Dakota Fanning Kristen Stewart Runaways

200907021417.jpg

Av Sofie - 3 juli 2009 08:43

God morgon på er :)


Jag sov riktigt gott och så vaknade jag av ett surrande ljud och när jag öppnar ögonen ser jag en stor bålgeting.

Usch dom är riktigt äckliga ><

Men nu ska vi inte prata om äckliga saker, tänkte att det skulle bli lite musik nu.


Kommer ni ihåg låten "Eyes of Fire" med The Blue Foundation som var med på Twilight soundtracket?

Låten var med på "So You Think You Can Dance?", jag tycker att dom var duktiga och de hade kläder som passade in :)

Publiken gillade också dom!

Vad tycker ni om dom, gjorde dom en bra dans till musiken?

Kram på er :D



Av Sofie - 2 juli 2009 23:20

God kväll på er :)


Hoppas ni har fått en bra dag idag, det har åskat här föt tredje dagen nu.

Inte så konstigt med tankte på att det  är så varmt och det gillar jag :D


Men nu ska jag och min lillebror kolla på Tomb Rider med Angelina Julie, en bra film ^^

Men vi tar väll ett citat först?

Det får bli från New Moon:


You’re only a senior once. Might as well document the experience. /Alice


Du är bara en senior en gång. Skulle lika gärna kunna dokumentera erfarenheten./ Alice


Sov gott så ses vi imon, kram på er <3


Av Sofie - 2 juli 2009 20:23

Hejsan!


Robert sågs sitta med en gitarr på inspelningen av Remember me, han ska filma en scen där han spelar gitarr.

Kan det bli bättre, han ska spela gitarr!

Jag måste erkänna jag älskar det ^^

Kram :D


Robert Pattinson Guitar Remember me

Av Sofie - 2 juli 2009 20:19

Hej :D


Sorry att jag inte har bloggat så mycket idag, har haft fullt upp hela dagen och snart måste jag gå igen för min morfar är här.

Men kanske kan gottgöra er lite?


Hittade ett ganska roligt klipp, Peter Facinelli hade slagit vad med en kompis om något.

Hans kompis förlorade och det slutade såhär...


Kram på er <3

Av Sofie - 2 juli 2009 11:28

Hejsan :)


Varje dag kan man hitta nya bilder på Robert från inspelningen, så jag tänkte samla ihop alla bilderna idag också.

Man kan säga att man får en liten daglig dos av bilder på honom :D

Fösta bilden, tagen i Central Park tilsammans med fan som lyckades få hans autograf.


Och den andra bilden, va inte oroliga såren är bara fejk inför filmen ;)

Det ser ju inte så farligt ut som för ett tag sedan.


Ja på den tredje bilden vet jag inte riktigt vad han gör?!

Någon som har ett bra svar får gärna kommentera :D

Kram på er <3


Fan meets robert pattinson central park new york


Robert pattinson remember me

200907010959.jpg

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards