Twilight  News

Alla inlägg under juni 2009

Av Sofie - 8 juni 2009 16:13

Hello :)


Kommer ni ihåg när Robert var med i Harry Potter som Cedric Diggory?

Det var några år sen nu, men här kan ni titta på en video från inspelningen av Harry Potter.

Den är ganska rolig och värd att se så kolla på den ;)

Kram!




Av Sofie - 8 juni 2009 16:06

Hejsvejs:D


Nuär skolan slut för idag och tänk det va sista måndagen i skolan :'(

Haha ni tycker säker jag är knäpp men jag kommer sakna alla i min underbara klass, dom är verkligen så bäst!


Fick en fråga som jag tänkte svara på ;)

Frågan: kommer du blogga mer eller mindre nu under sommarlovet eller kommer du fortsätta som vanligt?


Svar:

Hejsan!

Jag ska försöka blogga som vanligt när jag är hemma, men jag varnar er innan jag ska iväg för lite ska jag iväg i sommar.

Jag är ju inte hemma hela sommaren ;)

Men som sagt jag ska försöka blogga som valigt, sen blir det väll någon paus men då säger jag till ;)

Tack för frågan.

Kram på dig :D

Av Sofie - 8 juni 2009 07:05

Hejsan :)


Nu ska jag iväg till skolan snart, så får väll fixa till mig lite.

Hoppas att alla får en riktigt bra dag, och jag vill att det ska bli fint väder nu, saknar solen!

Här kommer också två nya bilder på Kristen och Robert, de är ju såå söta!!

Älskar verkligen dom här två bilderna, helt fantastiska :D


Tack för alla fina kommentarer jag har fått, fortsätt så för det gör det mycket roligare att blogga ;)<3

Kram på er!


Av Sofie - 8 juni 2009 06:53

Hejsan!


Jag satt här och kollade på tv sidan i tidningen och vet ni vad jag hittade då?

Ikväll på kanal 9, kl.21.00 går Kristens film Cold Creek Manor.

Det är en triller från 2003 och Kristen spelar Kristen Tilson, haha lite roligt att hon spelar en tjej med samma namn som hon själv.


Här kommer handlingen från Kanal 9:

Familjen Tilson lämnar New Yorks hektiska liv bakom sig och flyttar ut med sina två barn till ett gigantiskt hus på landet. Men allt står inte rätt till och snart kommer husets förra ägare Dale på besök. Familjen känner snabbt misstro mot honom men låter trots det honom hjälpa till med upprustningen av huset. Snart börjar otäcka saker att hända och husets tidigare hemligheter kryper sakta upp till ytan.


Klicka här för att komma till kanal 9 hemsida.


Av Sofie - 8 juni 2009 06:34

Hej, hej!


MyPark hade en artikel som hette, 10 saker du inte visste om Taylor Lautner jag har översatt alla punkterna till er ;)


1. Taylor hamnade i skådespeleriet efter att hans kampsports instruktör sa till honom att ge det en chans.


2. Hans favorit skådespelare är Mike Myers och Tom Cruise.


3. Han har en hund som heter Roxy.


4. Taylors släkt kommer från Tyskland, Holland, Frankrike och Amerikan.


5. När han var 11 år var han rankad etta i världen för NASKA svart bälte, ett år senare vann han VM.


6. För att förbereda sig för rollen i New Moon så tränade han på gymmet varje dag tillsammans med Edi Gathegi.


7. Taylors bästa vän är en dansare och en trollkarl.


8. Han vill regissera filmer när han bli äldre.


9. Taylors andranamn är Daniel.


10. På fritiden spelar han gärna fotboll och baseboll.


Jag hoppas att det var lite ni inte visste om honom :)

Det är en sak jag har tänkt på, det verkar som det är väldigt många som har hundar ^^

Kram på er


Av Sofie - 8 juni 2009 06:26

Hejsvejs :)


Nu tänkte jag lägga upp en video från Clevver tv, ni kan lära er en massa saker om Victoria.

Hon är en viktigt kakarktär i New Moon.

Jag tycker det är bra att Clevver tv har sånna här små videos med olika Twilight saker, det är ganska roligt att se tycker ja.

Hoppas ni med tycker om det!


Kram på er <3



Av Sofie - 8 juni 2009 06:18

God morgon på er :D


Hoppas att ni är pigga och glada idag, lite trött men jag vaknar nog till snart .

Då var det sista skolveckan och snart sommarlov, ja helt knasigt!


Nu ska vi se vad som har hänt på Twilight fronten idag, jag hittade en bild på Charlie Bewley, Ashley Greene och Daniel Cudmore.

Bilden är från Berlin, de var på ett Twilight Fan Party där ;)

Kram på er :)


Av Sofie - 7 juni 2009 22:19

God night sleep tight ^^


Jaha nu var denna helgen också slut...

Tiden går så j*kla snabbt, kan knappt förstå det.

Varför ska den göra det, snart r tiden med denna underbara klassen slut och jag vill inte sluta.

Kommer sakna alla så sjukt mycket och det är sant!


Men nu ska jag inte vara en lipsill och sitta här och deppa, nu ska jag ta vara på den sista tiden med er och göra det bästa av den ;)


Hoppas alla har haft en bra dag idag, imon kommer det lite roliga grejer här på bloggen så missa inte det ;)

Ska fösröka blogga lite mer imon, jag vet att det har varit dåligt ett tag nu, men jag har inte riktigt orkat.

Men sov nu gott på er så hoppas jag att vi ses imon <3


Här kommer lite Edward och Bella citat:

You are my life. You’re the only thing it would hurt me to lose./Bella

It’s possible to take bravery to the point where it becomes insanity./Edward

If you’re waiting for me to be on my deathbed, I’ve got news for you! I was just there! /Bella


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards