Twilight  News

Alla inlägg under juni 2009

Av Sofie - 18 juni 2009 08:49

Hejsan!


Mtv News har en artikel där det står att det finns en  möjlighet att 100 Monkeys kanske är med på New Moon soundtracket.


"Vi skulle älska det", säger Jackson till Mtv News.

"Det är inget vi verkligen jobar för, men vill de ha med en av våra låtar så tänker vi inte klaga."


Jackson sa också att om fansen gillade första New Moon trailern skulle de bli bortblåsta av hela filmen.

"Det är bara början, det kommer att bli en riktigt action packad film."


Jackson fortsätter att prata om New Moon och säger att banden mellan skådespelarna är starkare än någonsin.

"Den första dagen vi kom till set hade alla samlats i Peter Facinellis rum, det var precis som en träff med familjen.

Det var som vi hade varit borta en månad från varandra inte ett år."


Detta var lite av interjun med Mtv News, vill ni läsa hela klicka här.

Kram på er <3


Av Sofie - 18 juni 2009 08:40

Hesvejs ;)


I måndags var Taylor LautnerCouncil of Fashion Designers of America Awards, Taylor bar en svart Calvin Klein kostym och han såg riktigt ba ut.

Det var ett fans som fick komma riktigt nära honom och såhär säger hon:


"Jag var på Fashion Designers Awards i måndags natt, min vän jobbar på New York 1 och jag fick följa med.

Jag tog några kort medan min vän intervjuade honom, jag var helt överlycklig.

Mina knän skakade och han var så snygg när man såg honom på riktigt."


Ja här under kan ni se bilden, och jag håller med han såg bra ut :)

Vad tycker ni om Taylor?

Jag tycker att det är super bra att han fick vara kvar i rollen som Jacob!

Kram på er <3



Taylor Lautner Suit Calvin Klein Red Carpet CFDA Fashion Awards
Av Sofie - 18 juni 2009 08:27

Hello :)


Nu kommer en intervju med Kristen Stewart, hon pratar om The Runaways och hennes respekt för Joan Jett.


"Det är en av de roller där man får det mesta ansvaret, man spelar en människa som finns.

Hennes historia är viktig.

Det är en otroligt triumferande och feministisk hitoria."


"Hon är den första kvinnan som någonsin startade sitt eget skivbolag.

Så många känner henne bara som den coolaste människan som någonsin levt.

Det i sig är en av de mest skrämmande sakerna som jag någonsin haft att möta men hon är också så cool!"


Under bilden kan ni se en video från Splash :)

Kram på er!



Kristen Stewart Joan Jett

Av Sofie - 18 juni 2009 08:19

Hejsan!


Kellan har gjort ett nytt Photo shoot tillsammans med sin vän och kollega Ryan Eggold från 90210.

De kör västernstilen på photo shooten ;)

Det finns en nästan 2 min lång intervju med dom på Peoples hemsida tyvärr kan man inte lägga in videon här.

Vill ni se den klicka här.


Här kommer bild bild på dom :)

Kram på er <3


Av Sofie - 18 juni 2009 08:02

God morgon på er :)


Hoppas alla har sovit gott, jag sov som en stock inatt men jag är fortfarande lite trött.

Imon är det ju midsommarafton, roligt och jag hoppas på finare väder!

Just nu är himlen väldigt grå och jag slår vad om att det kan börja regna när som hälst!


Tråkigt, tråkigt jag vet därför går vi över till Robert Pattinson och Twilight :)

Som ni redan vet är han dygnet runt omringad av fans som vill ha chansen att se honom.

Vid inspelningen av Remember me är det kaos, titta på videon under så förstår ni nog vad jag menar ^^

Kram på er :)

Av Sofie - 17 juni 2009 22:26

Hejsan :D


Blev ett inlägg till idag :p

Glömde ju att jag skulle lägga upp vad jag hade pysslat med idag, det blev en till tallrik med lite New Moon insperation.

Ser ni Volturi och sen står det "It will be as if I never exicted."


Här kommer något att fundera på,

Sminket döljer bara människans inre, våga visa din inre skönhet.

Stämmer det läste det någonstans ^^

Sov nu gott <3

Av Sofie - 17 juni 2009 21:50

Godnatt!


Nu är det dags för mig att säga godnatt till er :)

Fick för någon dag sedan en kommentar med en länk till bilddagboken, har nu skaffat en bilddagbok till bloggen.

Där kommer jag att lägga upp lite bilder och sp skrver jag dagens inlägg :)

Sök på Bbellzz ;)


Dagens citat:

Bella, I won’t let anything hurt you — not even yourself. I won’t let go of you once, I promise. /Edward


Bella, jag kommer inte låta någon skada dig- inte ens dig själv. Jag kommer inte släppa taget om dig, jag lovar. /Edward.


Kram på er ses imon :D<3

Av Sofie - 17 juni 2009 21:27

Hello!


Hoppas ni har en trevlig kväll, min mamma och jag tittar på Miss Marple men under tiden så översatte jag en intervju med Jackson.

Den handlar lite om hans tankar om New Moon och Twilight.


"Vi har en större budget, vi har lite mer press på oss för att hålla kvar känslan.

Men det fina är att vi kan göra en större djupdykning i historien.

Under filmerna går man djupare in i historien i den mystiska världen med varulvar, och samhällets arv.

Allt blir bara djupare."


Ja det var en kort liten intervju  med honom :D

Kram på er <3


Jasper Hale new Moon jackson rathbone

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards