Twilight  News

Alla inlägg under maj 2009

Av Sofie - 25 maj 2009 06:51

Hejsan!


Här kommer en ny jätte bra video med Ashley Greene!

Hon kom på 68 pltsen av Maxim Hot 100 of 2009, i denna videon berättar hon om Twilight och Alice och om hennes modellande :)


Denna är verkligen bra så kolla på den ;)

Kram



Av Sofie - 25 maj 2009 06:42

Hej!


Här kommer lite Taylor skvaller ^^


Taylor var och köpte ett nytt Ps3 spel, NHL 08 om ni ville veta :)

Och igår var han och åt med sin vän på Olive Garden.

Ja det var lite nytt om Taylor, kanske inte så viktiga saker men ni vet hur paparazzina är.

De följer varje litet steg våra stjärnor tar ^^


Här kommer två bilder på honom, första är när han köpte spelet ;)


Taylor Lautner Best Buy PS3 NHL 08Taylor Lautner Olive Garden
Av Sofie - 25 maj 2009 06:30

Hejsan :)


Nu kommer det lite Rachelle Lefevre för hon är nämligen på omslaget för Modern Dog magazine tillsammans med sin hund Honey.


Här kommer en liten artikel med Rachelle ;) 

MD: Tja när du filmar i Vancouver är hon min. 


RL: Du är den 8:e peronen som erbjuder sig denna veckan!

Vi har nu träffat hela granskapet och det tog mig ett år innan jag möta dom.

Nu efter 4 veckor känner vi alla! och hon har en pojkvän upp på gatan Mr.Pickles


Honey <3 Mr.Pickles


Gulligt, gulligt men nu ska nmi få se bilden som är på omslaget för den är verkligen Übersöt!


200905241914.jpg

Av Sofie - 25 maj 2009 06:20

Hello!


Nu kommer glada nyheter, igår syntes Chris Weitz till i Montepulciano tillsammans med produktionen.

De planerade hur de skulle filma lite scener :)


Det var en som såg dom och säger såhär:

"Regissören för New Moon, Chris Weitz och resten av produktionen var i Montepulciano.

De diskuterade var de skulle filma och hur.

När han steg ur bilen hälsade jag på honom "Hi Chris" och han svarde mig, sedan sa jag "It’s pretty hot in here, huh?! och han svarde "Yes it is!”.


Här kommer en bild på honom och en video :)

Kram på er!


200905241426.jpg



Av Sofie - 25 maj 2009 05:55

God morgon på er :)


Hoppas att alla har sovit gott inatt!

Känner mig lite seg men när jag gick in här på bloggen kunde jag inte bli annat än glad :)

Jag har sagt det innan men jag säger det igen " Ni är fantastiska", ni har återigen slagit besökrekordet med hästlängder, vi är nu uppe i 405 besökare igår :D

Tycker verkigen det är jätte roligt!


Nu byter vi ämne och tar lite New Moon.

Hittade en bild på Bella, Jacob och Wolfpack, så här kommer en Team Jacob bild hoppas ni gillar den(:


Kramar <3


Av Sofie - 24 maj 2009 22:14

Go kväll (:


Hoppas ni alla har haft en bra dag, imon är det skola igen och ny vecka!

Ska snart gå upp o lägga mig, känner att jag måste sova lite ta igen lite sömn :p

Nästa helg kanske jag kan börja med den nya kategorin, Film och Tv, har ganska mycket i skolan denna veckan så däför hinner jag inte med att starta den ny kategorin nu.

Men den kommer ;)


Nu hoppas jag att ni alla sover gott i natt och vet ni?

Nu är det 179 dagar kvar till New Moon premiären i Sverige!


Många kramar till er och sov gott så ses vi imon :D<3


Citat ur Twilight från Edward, lägger upp den Spanska New Moon postern under citatet.


You wouldn’t believe how euphoric he is now. It’s his favorite game, and we’ve just made it his most exciting game ever.

Bella, don’t you dare waste time worrying about me. Your only concern is keeping yourself safe and — please, please — trying not to be reckless. /Edward


Av Sofie - 24 maj 2009 20:40

Hej på er :D


Har nu suttit med mitt So arbete nästan hela dagen och jag är ganska stolt över mig själv som nu har klarat av 12 av 24 punkter.

Arbetet handlar om Islam, Hinduism och Buddhism, vilket kanske hade varit mer intressant om man hade haft mer tid att jobba med det, nu måste man stressa ''/

Vill tacka min underbara vänn som har hjälpt mig med råd och skratt! :D


Men nu ska jag pausa lite och tänkte att jag kune slänga in ett litet inlägg här, för det är roligt!

Jag hittade en liten artikel om med Robert, jag översätter den här :)


Robert gillar att vara skådespelare eftersom det ger honom möjlighet att vara lite knasig.

När han först började med skådespeleriet följde han med strömmen och tänkte inte så mycket på vads han gjorde.


Robert brättar för MovieOnline: "Jag vet inte vad det var i början. Mitt första jobb var att spela Reese Witherspoons son. Jag hade aldrig gått på någon drama skola eller något sånt".


"Jag dök bara upp på uppsättningen av filmen och vips så var jag med och gjorde en film med Reese Witherspoon. Det var helt knasigt! Och jag tänkte, jag borde bli en skådespelare för jag gör en film med Reese Witherspoon. Hur kan detta hända? Jag vet inte vad jag tänkte sen".


"Det är ett jobb där man nästan kan göra vad man vill och publiken måste acceptera det. Om du jobbar på ett kontor och säger att du måste krossa några fönsterrutor för att kunna göra denna databasen (skrattar) skulle du få sparken. Här kan du vara knasig hela tiden".


Ja vi är väll glada att Robert fortsatte som skådepelare eller vad säger ni?

Hade ni kunnat se honom jobba på ett kontor?


Just det, hoppas ni gillar den nya designen :)

Ändrade den lite snabbt innan, behövde förnyas lite tyckte jag för det var ju ett tag sedan ^^


Kramar på er <3


Av Sofie - 24 maj 2009 15:15

Hejsan :)


Nu ska jag rädda mig från tristess hålet av läxor och arbeten, jag ska göra ett litet inlägg med gula Porschar :p


Jo för gula Porschar kan faktiskt göra mig glad men det är bara för att det är Alice gula porschar som vi ser på bilden under :)

Jag är ingen bil älskare eller fantast men jag måste säga att jag gillar verkligen de här bilarna!

Jag längtar bara tills man får se Alice köra upp för de små vägarna jätte fort, jag kan se det framför mig :D

Nu har porscharna lyst upp min dag lite så nu får jag återgå till mitt hål av läxor :( 


Hoppas ni har bättre saker för er idag, Kramar Bellz<3


Yellow Porsche Production Area Tent New Moon

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards