Twilight  News

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Sofie - 19 maj 2009 22:03

God kväll :)


Hoppas ni har haft en bra dag idag!

Jag hoppas inte ni har missat den stora händelsen idag, den oficiella New Moon postern!

Och man kan säga att det händer nya grejer hela tiden, så jag hoppas jag kan hålla uppe all ny info till er :)


Nu ska jag lägga mig och läsa lite, men jag hoppas att ni kikar in imon igen :D

Längst ner lägger jag in en ny countdown klocka för New Moon som jag tyckte var super snygg!


Sov gott, kramar Bellz<3


Citat från Twilight:

You brought a snack? /Laurent i filmen James



Av Sofie - 19 maj 2009 19:53

Hejsan :)


Ni vet att det finns många saker vi fans kan köpa som har med Twilight, skor, tröjor mm.

Men visste ni att man kan köpa New Moon soap?!


På en gata i Montepulciano kan mna köpa New Moon tvålen, så nu har också Italien kommit in i den rätta Twilight stämmningen.

Det är ju inte många dagar kvar tills de ska börja filma i Italien!


Undrar just vad tvålen luktar? ^^


Kram <3


New Moon Soap

Av Sofie - 19 maj 2009 17:49

Hello :D


Måste bara visa denna nya fina bildern på Dakota Fanning som ska spela Jane i New Moon.

Måste säga att jag var skeptisk mot att ha henne i rollen som Jane, men nu ser jag fram emot att hon ska spela Jane.

Hon är verkligen en duktig skådespelerska och jag tror att hon kommer att göra ett fantastiskt jobb!


Kram Bellz <3


Av Sofie - 19 maj 2009 17:34

Helsvejs :D


Nu var det dags att pausa från So arbetet och ta och svara på en kommentar ;)

Frågorna kom till inlägget RPattz i Nice.


Frågorna :

Hitta köpare till vadå?

Visas Twilight filmen på festivalen tro du?


Hej här kommer mina svar :)

Det var dumt av mig att jag inte skrev det, men Summit ska hitta köpare till sina nya filmer.

Robert ska hjälpa dom med det, vem vet hans charm lockar kanske några köpare?


Hmm, det var en mycket bra fråga!

Jag har faktiskt ingen aning om det, jag försökte hitta det men det lyckades jag inte med.

Jag gissar på att inte Twilight visas där, jag har inte hört någonstans att den ska visas där heller.

Men om jag har fel så får ni gärna kommentera!

Det kan ju vara något jag har missat.


Jag hoppas att du fick lite svar på dina frågor :D

Kramar Bellz<3


Av Sofie - 19 maj 2009 15:43

Hej på er :D


Jag måste säga att detta måste vara dagens största händelse!

Den oficiella New Moon potern har kommit ut, jag vill tacka Petra som tipsade mig om att den redan hade kommit ut :)

Själv trodde jag att den skulle komma ut någon gång ikväll!


Men här kommer den efterlängtade postern :D

Vad tycker ni hade ni trott att den skulle se ut såhär?!?


new-moon-poster2
Av Sofie - 19 maj 2009 07:27

Hejsan :D


Detta blir morgonens sista inlägg för sen måste jag till skolan.

Men först hinner jag med lite Italien!


Detta är en bild från Montepulciano, de håller just nu på att bygga upp så att det ser ut som i Volterra som det står i boken.

Jag tycker det är bra att dom försöker få det så likt boken som möjligt!


I boken beskrivs en vattenfontän men det har tyvärr inte Montepulciano så därför håller de på att bygga upp fontänen nu =D


Ha en bra dag, så ses vi senare idag!

Många kramar Bellz<3


New Moon Italy Set Fountain Installed Piazza Grande

Av Sofie - 19 maj 2009 07:19

Hejsvejs :D


Det har kommit en ny fangjord New Moon trailer, den är verkligen helt grym!

Det roliga är att skaparen av trailern har tagit med scener från Et klippen från New Moon!

Det tycker jag verkligen är bra!


Jag gillar denna trilern, men vad tycker ni?


Kramar Bellz <3



Av Sofie - 19 maj 2009 07:02

Hej igen :)


Jackson Rathbone har gjort ett nytt photoshoot med tidningen Nylon Magazine.

Han visar upp sin mohawk frisyr, vad tycker ni?


Mer bilder finns här, över på NYLON.


Kram Bellz <3


Jackson Rathbone Mohawk

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards