Twilight  News

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Sofie - 14 maj 2009 17:32

Hej på er !


Det finns fantastiska människor som gör sjukt fina posters och trailers till New Moon, Eclipse mm.

Nu har det kommit tre nya poster, Bella ,Taylor och Edward som vanligt tycker jag att de är riktigt snygga!

Jag blir så avis vill ju också kunna göra så fina.


Jag måste säga att Bella postern är den jag gillar mest av de här tre, vet inte varför men jag gillar den.

Vilken tycker ni va finast?


New Moon Poster Edward Bella Jacob

Av Sofie - 14 maj 2009 17:28

Hejsan :)


Nästan varje dag hittar man nya bilder på Taylor och Selena, och nu hittade jag en gullig bild till.

Selena ger Taylors pappa en riktig bamsekram, det ser ut som familjerna är goa vänner :)


Nu undrar jag, tycker ni att Slenena och Taylor passar bra ihop?


Taylor Lautner Selena Gomez New Moon
Av Sofie - 14 maj 2009 17:21

Hello :D


Här kommer en bild på endel av casten!


Så söta dom är, tror att de kommer att bli bra, de ser ju ut att vara vänner i alla fall :)


Av Sofie - 14 maj 2009 16:31

Hallo på er :)


Nu är jag hemma från skolan igen, snart ska jag jobba med min bild uppgift som ska handla om Christian Dior.

Hoppas ni med ha haften bra dag och nu kommer det lite Robert :)


Robert har nyligen berättat för Look Magazine att han för några år sedan jobbade på en pizzeria och spelade piano.

Han säger att det var något av det häftigaste han har gjort och det är något av det mest avkopplande han vet.


Han gillar att spela piano och gitarr med Jackson Rathbone.

Nikki och Kristen står för sången.

Ashley har nyligen erkännt att hon känner sig lite udda eftersom hon är den enda som inte spelar ett instrument.


Jag måste hålla med Robert, att spela piano är något som gör att man känner sig avkopplad och man kan få ut mycket känslor med piano.

Tycker lite synd om Ashley som känner sig udda ''/


P.S bilden jag la ut på Taylor igår kunde inte visas då men jag har fixat det nu så nu kan man se den :)

Klicka på Fan Art så kan ni se bilden, den är riktigt fin!


Av Sofie - 14 maj 2009 06:59

Halloj!


Nu ska jag snart till skolan, så jag hinner inte blogga mer nu :(

Så har man en lång dag idag men imon är det fredag :D


Ha en bra dag allihopa, nu så kommer den sista stjärn adressen!

Den är till Twilight regissören Catherine Hardwicke :)


Catherine Hardwicke
Creative Artists Agency
2000 Avenue of the Stars
Los Angeles, CA 90067
USA


Kramar Bellz <3


Av Sofie - 14 maj 2009 06:49

Hej på er :)


Det har satts upp mystiska lappar på grinden till Fortezza i Montepulciano.

På skyltarna står det: "No visitors Allowed" och har satts upp av Proscenium Pictures, de var dom som höll auditions för de som bland annat ska vara med på torget i New Moon.


Så det är antagligen här de ska filma New Moon senare denna månaden!

Å va spännande, synd att det är så länge innan filmen kommer på bio, jag vill se den nu :)


Proscenium PIctures Montepulciano New moon Filming Pre-production Fortezza gate sign

Av Sofie - 14 maj 2009 06:45

Hejsan på er :)


Dakota Fanning som ska spela Jane i New Moon kom till Vancouver den 6 maj för att spela in lite scener där.

Nu ska hon vara klar med sina scener.

Det dröjer väll inte länge innan casten åker till Italien Montepuciano?

Om jag inte har fel ska väll Dakota till Italien för att filma lite scener där också?


200905130904.jpg
Av Sofie - 14 maj 2009 06:36

Hej :)


Som jag skrev för ett tag sedan så Robert fullt upp med att spela in filmer, nu får han ännu mer att göra.

Enligt Variety och Mtv ska Robert spela in en film som ska heta Unbound Captives , det ryktas också om att Hugh Jackman ska spela i den.


Det ska vara ett drama som utspelar sig på slutet av 1850-talet.


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards