Twilight  News

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Kristen Stewart-Katharina Hepburn lika som bär

Av Sofie - 9 april 2011 14:00

Robert Pattinson gjorde en intervju med Le Figaro- French Magazine då berättade han vilka två som var hans förebilder och favorit skådespelare i filmer.


"Who are your role models, your favorite actors in movies?
Katharine Hepburn, whether class, so rough and so funny. Kristen Stewart, whom I admire has a small side of Hepburn. - Robert Pattinson"


Ett fan gjorde sedan detta coola collaget med bilder av Kristen och Katharine Hepburn, ser ni likheterna? :)


  Källa

 
 
Elle

Elle

9 april 2011 16:53

wow asså de var ju galet lika. Kris kan se så elegant ut när hon anstränger sig annars så ser hon lite trash ut. Det är ju iochför sig hennes stil men när hon är elegant så ser hon så vacker ut!

hehe tack så mycket! jag bytte header för den var så rörig. Kanske har den om några månader eller nåt men aah haha!

haha ska det komma två snövits filmer?? haha dålig timning, då kommer de jämföras hela tiden i media och då måste man ju se båda :P jag tror kris kommer göra det grymt, allt hon gör blir grymt! hoppas bara de inte gör den föör läskig. den ska ju vara lite romantisk och gullig också :D

haha aa det ska bli så kul med bal! jag vill ha en kort klänning, vet inte vilken färg exakt men någon ljus. sen höga klackar och fin risyr med snyggt smink! haha min kusins mamma är ju fd make up artist så hon sminkar helt faboulus! jag dör så raka linjer det blir och allt :D nej vad tråkigt att ni inte hade bal! men du tar ju iaf studenten nästa år, gud så kul det verkar vara! kommer ihåg när min storasyster tog för 2 år sen, har aldrig sett så många glada människor på samma plats i hela mitt liv! :D

asså det är liksom 10 grader ute! hur stört är inte det! jag och min kompis satt och solade igår ett tag :) sjukt... men jag mår bättre, har bara lite ont i halsen men det tar jag piller mot. sen så snorig men det är bara att snyta sig hela tiden ;) så jag ser mig själv som nästan frisk :D haha!

aha har du ett projekt arbete om twilight?? eller misstolkade jag det du skrev? hehe, nej men bara så jag vet vart jag ska skriva så är det okej om du byter blogg varje dag :D haha!

kramkram

http://www.hallonflickan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards