Twilight  News

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Paus

Av Sofie - 4 november 2010 02:24

Det här fungerar inte längre... 


Jag har försökt och försökt med Roses. Men jag kan sitta en timme och bara skriva en mening. 


Jag har kommit in i en Harry Potter-period. Jag läser de böckerna och skriver massa FanFiction om Hp istället. Där flödar orden. När jag skriver HP har jag så jävla roligt och Roses känns trist. Gammalt.


Jag är relativt säker på att det bara är en period, det har nämligen hänt förut. 


Men som det är nu vill jag bara skippa Roses ett tag. Så är jag förhoppningsvis fulltankad av inspiration när jag sätter igång igen.


Vill ni se när nya inlägg kommer upp lägg till Bella Marie (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000189793058) som vän på Facebook. Då dyker det upp i er Logg när nya inlägg på bloggen kommer upp.


Ha det superbra, så hoppas jag att vi hörs riktigt snart. Är ledsen att behöva svika er men ibland blir det såhär. Dock kan jag ju glädja er med att sist jag hade en nergång kom jag tillbaka och skrev 8 kapitel. Låt oss hoppas på att det blir så igen!


Kramar!

//Marielle=)

 
 
Vickish

Vickish

5 november 2010 21:53

Åhh nej!!!
Jag hoppas verkligen du skriver om Roses snart iaf :) Haha! Jag är helt och hållet beroende av den här berättelsen. Jag längtar verkligen men om du har tagit din paus så får jag bara vänta, men det blir bara mer spännande!

Kramis Vickish

http://www.Vickish.blogg.se

 
Saga Cullen

Saga Cullen

6 november 2010 11:19

Tråkigt att det inte känns så roligt att skrivaa längre. Du ären av mina förebilder när det gäller att skriva en fanfaction. Min fanfaction kan ni läsa på http://thetwilightsaganyheter.blogg.se . Jag har precis påbörjat den. Du är bäst och kom ihåg det!!!

Puss och kram!

http://thetwilightsaganyheter.blogg.se

 
Ingen bild

ida

10 november 2010 20:47

nej ;( vill så klart inte du ska sluta, eller det ska du kanske inte. men hoppas det kommer tillbaka. För det är en sjukt bra story! Lägger du ut dina Harry potter fanfics någonstans? vill gärna läsa :D

Sofie

11 november 2010 09:01

Tack så jättemycket!:D:D

Nej, just nu finns den ena bara i ett worddokument i min dator och den andra finns faktiskt bara i en skrivbok (A) När jag lägger upp dem kan jag lägga in en länk här på bloggen =)

Kraam!
//Marielle=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards