Twilight  News

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Redaktör?

Av Sofie - 18 september 2010 12:08

Jag har lite problem med Roses. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta storyn. Jag har bara skrivit c:a 100 ord på nästa kapitel och nu är det stopp. Dessutom skriver jag på en annan fic just nu (Greys Anatomy, Derek/Mark *slurp*). Så jag tänkte be om hjälp med Roses så kanske inspirationen kommer tillbaka =)


Finns det någon därute som skulle vilja vara med och hjälpa mig med Roses? Både komma med idéer till framtida kapitel och läsa igenom gamla för att hitta fel. Jag ser helst att du åtminstone är 15 år, eftersom ju äldre man är, desto bättre utbildning i svenska har man. Sen tycker jag att det är enklare att komma överrens med folk i min egen ålder alternativt äldre människor, but that's me^^ Själv är jag 16 år om någon undrar det =) Sen får givetvis även yngre folk erbjuda sig också, men er chans är lite mindre bara=)


Om någon känner sig manad, skicka ett mejl till marielle.lundh@hotmail.com och skriv litegrann om dig själv och varför du vill göra det här=D


Kramar!

//Marielle=D

 
 
Saga Cullen

Saga Cullen

18 september 2010 16:54

Hoppas du komemr igång igen. Jag längtar efter nästa kapitel! Du kan skirva om att Rosalie springer i skogen ut från(vart dom nu är,Forks?) och efter kommer Edward , Jasper och Alice och dom kommer i fatt henne stracks utanför Port Angeles där dom pratar och kommer överräns om att alla ska få en till chans och bla bla och så skyndar dom sig hem och hemma håller alla på att packa ihop för att ge sig av mot hustet som ligger(har ingen aning om vart huset ligger).


Nu har du fått tips:)♥ Lycka till!

Kram Saga

http://thetwilightsaganyheter.blogg.se

 
Ingen bild

anna

21 september 2010 06:48

Kanske kunde bygga lite på jacobs och renesemes förhållande.. dem är nog dem som fått minst uppmärksamhet i din berättelse..

Sofie

22 september 2010 20:14

Jake och Ness kommer att vara aktiva deltagare framöver =)

 
Ellinor

Ellinor

21 september 2010 20:44

Ooh, den där Grey´s ficen skulle jag gärna läsa;)

http://ellinormlh.blogg.se

Sofie

22 september 2010 20:09

Jag ska skicka en länk till dig när den är upplagd ;D

 
Rosa

Rosa

26 september 2010 10:30

Jag tycker inte att du ska skriva om Jacob och RENESMEE! Inte så att de är ihop eller någonting sånt.Då skulle jag sluta läsa bloggen direkt.Tycker det är jätteläbbigt.Men det är bara vad jag tycker men jag är säker att ingen kommer att vilja läsa den - inte dem som är team Edward iaf.

http://thetwilightsagafreaks.bloggproffs.se

Sofie

26 september 2010 12:15

Men Jake och Ness är ju tillsammans. eller ja, i min fic är ju Ness c:a 13 men det kommer att vara dem, de är en enhet. Jag kommer inte fokusera något på deras relation till varandra så, men den kommer att finnas där eftersom jag ser den som en självklarhet.

Varför skulle alla team Edward inte vilja läsa bara för det? Varför vill inte du läsa bara för det?=) Jag förstår inte, därför jag frågar :P

 
Rosa

Rosa

26 september 2010 16:12

Jag gillar inte Jacob alls och jag tycker det är jätteäkligt att han "älskar" henne.Du kanske kommer att svara >"det är inte på det visset" men jag tycker ända att det är ÄKLIGT.Som du hatar Bella hatar jag Jacob.Jag har mer anledningar att göra det tycker jag.Men du får gärna skriva vad du vill.Kommer bara att inte kunna följa bloggen då.Gillade verkligen din 'Bella och Charlie' fanfic dock.

http://thetwilightsagafreaks.bloggproffs.se

Sofie

26 september 2010 17:34

Men herregud Rosa, gillar du inte Jacob/Renesmee strunta i och läs de delarna då om det ska vara så känsligt. Eller låt helt enkelt bli att läsa mina fics över huvud taget. Vilket vore väldigt korkat i och med att du verkligen gillade Bella och Charlie-ficen. Jacob kommer att vara en ganska liten del av den eftersom Charlie redan vet vad han är för något. Så mitt tips är att du fortsätter läsa och gillar du inte någon del så låt det bara vara.

Jag menar jag avskyr Bella/Edward. Och vad handlar hela The Twilight Saga om till största delen? Jo Bella och Edwards förhållande. Men jag läser och älskar den för att det finns delar som är så jävla bra!

 
rosa

rosa

26 september 2010 16:13

P.S Edward och Bella är ju en mycket större enhet men det gillar du inte va?

http://thetwilightsagafreaks.bloggproffs.se

 
Rosa

Rosa

26 september 2010 18:57

Varför blir du så arg??? Får man inte säga vad man tycker? Du hatar ju Bella - så varför blir du så sur när vi andra hatar t.ex Jacob??? Gör vad du vill!! HERREGUD!

http://www.thetwilightsagafreaks.bloggproff.se

Sofie

26 september 2010 23:56

Jag är inte arg=) Jag försvarar bara det jag tror på.

Kram!
Marielle=)

 
Anna

Anna

26 september 2010 22:59

Skulle vilja hjälpa dig, men jag är 12 och föresten klara jag inte Renesmee & Jacob-föhållanden, eller Edward & Rosalie/Alice/Jessica/Angela/Alla andra tjejer som finns i Twilight-förhållanden.

Kram

http://annacullens.blogg.se

Sofie

27 september 2010 00:01

Då låter det ju inte som om du är så passande. Men tack för att du erbjöd dig=)

Kramar!
//Marielle=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards