Twilight  News

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Kellan Lutz i People Magazine

Av Sofie - 26 april 2010 20:15

  

FAVORIT-VARDAGSSYSSLA
Det är så fånigt, men jag gillar att organisera. Jag har till och med en låda för alla sladdar till mina elektrionikprylar.

FÖREBILD
Jag vill följa Matt Damon’s fotsteg. Han är bara en sån baddass i the Bourne  franchise. Han blir tillklippt, skjuten. Han använder inte saker som kulsprutor som hoppar ut genom bilder; han använder hjärna. Jag gillar det.

KÄNNER SIG KÄND NÄR
Folk kan säga mitt namn rätt istället för Kai-lan eller Ki-lon. När paparazzis inte har något bättre för sig än att sitta utanför mitt hus i 18 timmar, de var då jag visste att jag hade lyckats.

VILL TRÄFFA
Jag är helt galen i [Mike Rowe] från Dirty Jobs. Jag älskar sånt. När jag ser en brandman, kommer jag att plocka hans hjärna. Jag typ, ”Hur många människor har du räddat? Vad är din närmaste nära-döden-upplevelse?”

FÖREDRAR ATT BLI HÄLSAD GENOM

Kom och ge mig en kram. Jag älskar att kramas. Du får mer bakterier genom andning än du kommer att få genom att röra någon. En kram och några fina ord kan förändra världen.


Hur har er dag varit, min var varit S**T. Jag har slagit ut en tredje del av min tand. Så nu har jag en liten glugg och ett litet sår på läppen och handen. Jag missbedömmde en kant när jag var på väg till bussen.


Översättning och källa: www.thetwilightsaga.se


///Patricia


 
 
Linnea

Linnea

26 april 2010 21:33

jag tänkte på en sak. repliken "it's time" är med i alla tre filmerna! Alice säger det första gången i baseballmatchen i första filmen, flera gånger i andra filmen inför Bellas födelsedagsfest och i trailern kommer repliken från Felix!!? jag kan inte minnas att repliken var lika populär i böckerna...? slump eller avsikt?

http://www.psycoach.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards