Twilight  News

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Robert Pattinson next Johnny Depp?

Av Sofie - 22 april 2010 20:15

Jag tror och hoppas att alla vet vem Johnny Depp är och han är enmycket duktig skådespelare. Genom framgången med Twilight har Robert Pattinson fått mycket uppmärksam och han har börjat jämföras med Johnny Depp- 


Robert Pattinson has leapt to such meteoric heights with Twilight that I am compelled to compare him with his veteran counterpart, the super sexy Johnny Depp.


Hollywood’s sexy actor Johnny Depp who, at 46, gives the young breed of actors a run for their money is considered (and rightly so) the world’s sexiest and most stylish man alive. Besides being a gorgeous-looking hunk, he’s one of the finest actors to have ever graced the showbiz industry. His vitality on the sets is infectious and he never fails to showcase his versatility that he always carries in his heavily-laden armour.


Now, it’s true that Robert Pattinson has just kissed stardom and he has to prove his mettle for years till he can step into the shoes of Jack Sparrow. But, does he have the potential:

The points in Rob’s favour are:

1. His unmatched sexiness
2. Those toxic eyes and that cold, penetrative stare
3. His wit
4. His amiability and overall persona
5. His style (Rob is the trend setter with his messy hair and hooded jackets)

However, a few elements that Rob needs to work on are:

1. His acting (Rob has to take it to a higher notch to come anywhere near Depp)
2. His craft of dialogue delivery
3. Choice of films (as a post-Twilight Pattinson will be carefully scrutinised)
4. His dedication and passion for cinema (He nurtures feelings for music that may see him take his acting a tad recklessly)
5. His comfort level before the camera (he needs to shed all inhibitions that he recently showed while filming bed scenes in ‘Bel Ami’). He must realize that when the camera starts rolling, he no longer remains Pattinson but transforms into his character wholly.


Ja vad tror ni om detta, kan Robert komma på samma nivå som Johnny Depp?

Lämna gärna en kommentar med era tankar ;D

Kramar Bellz <3


Källa

 
 
Sanja

Sanja

23 april 2010 23:23

Visst, Rob är jävligt duktig i det han gör, han har en talang som heter duga, men jag tror aldrig att han skulle kunna mäta sig med Johnny Depp, enligt mig kommer nog aldrig någon kunna mäta sig med Depp faktiskt (man ska väll iof aldrig säga aldrig men i det här fallet gör jag det).. Sure om Rob har kommit lika långt som Depp har gjort om sådär 10 år eller så, skulle jag kunna säga att det går att mäta honom så, men annars är det nog kört om jag ska vara ärlig :).

http://gothica-princessofdarkness.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards