Twilight  News

Direktlänk till inlägg 3 april 2010

Cullens utveckling

Av Sofie - 3 april 2010 16:30

Underbart vårväder! Älskar det :D


Nu har vi kunnat se familjen Cullens utveckling i alla tre filmerna Twilight, New Moon och Eclipse. Men vad tycker vi igentligen om förändringarna?

Emmett är den ända som ser likadan ut i filmerna men om man kollar på Esme tex så hade hon lockigt i första, rakt i andra och nu i Eclipse ser hennes hår svart ut.

Jag tycker nästan att Jasper har lite för långt hår i Eclipse?

Tyckte om det som han hade det i Twilight och New Moon, ´men det är kanske en vanesak?

Vad tycker ni? :)

Kram <3


Källa

 
 
Ingen bild

London

3 april 2010 12:16

I böckerna så beskrivs ju faktiskt esmes hår som kolafärgat :/ :)

 
Ingen bild

Marie

3 april 2010 13:42

Håller med om att Jasper har lite för långt hår, annars tycker jag alla ser bra ut i eclipse :)

 
Ingen bild

alva

3 april 2010 17:43

jaa men på 3 bilden är inte emmett med!

 
Sara:D

Sara:D

4 april 2010 20:48

Jag tycker att alla ser bra ut, men jag håller med om att Jaspers hår är för långt i Eclipse, han såg nästan ut som Esme:P

Kramar från soliga Barcelona;D

http://www.wethree.tk

 
Ingen bild

Johanna

4 april 2010 21:32

jag tycker alla är snygga nu i eclipse. men egentiligen ska dom ju inte kunna har längre hår och sånna stora förendringar eftersom att dom inte utvecklas i utseende. men alla är dupersnygga :D

kram

 
Ingen bild

My

5 april 2010 10:40

Hej, Rosalie är sig lik på alla bilderna men var är Jasper på det 3dje bilden?:))

 
Signe

Signe

5 april 2010 20:06

I'm whit you, girl! ;D
Esme kanske hade plattat håret i New moon och förmodligen har kanske rollen Esme färgat håret i Eclipse. Rosalie(stavning?) hon har ju också ändrats än del! Hahah. Men jag håller med, allihopa ändras ju typ hela tiden. Det förstör lite tkr jag.
Håller med, jaspers hår har blivit för långt!
Btw: Jackson R var med i en film på tv1000 i söndags som heter "big Stan."

http://signebergstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards