Twilight  News

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofie - 28 mars 2010 20:52

Go kväll :D


Jag hoppas att ni alla har haft en mycket bra dag och nu är det sommartid igen och det är ju härligt!

Nu ska jag kolla på Millenium Män som hatar kvinnor, jag har fortfarande inte sett den, men nu ska jag.


Novel Novice har en massa fina Eclipse dator bakgrunder, ni kan se två här under men vill ni kolla fler klicka här och här :)

Hoppas ni hittar några fina, Kramar <3


Källa

Av Sofie - 28 mars 2010 19:00

Hejsan hoppsan!


Då var det dag att svara på lite frågor som jag har fått ;)

fråga 1: jag är en 11 ärig tjej som bara bara bara älskar twilight!! är det något fel, konstigt eller tycker ni att jag är för ung?


Svar:

Jag tycker inte det är ågot konstigt, vet själv många osm är i den ålderna som är mycket intresserade av Twilight, filmerna och böckerna. Det är inget fel på dig :)

Antar att Stephenie Meyer har skrivit böckerna på ett bra sätt för de verkar passa för de flesta åldrarna.

fråga 2: kan jag komma till Twilight träffar jag är ju bara 11 och bor i stockholm?


Svar:

Eftersom du är 11år föreslå jag att du pratar med dina föräldrar om du vill åka på någon Twilight träff. De flesta Twilight träffar som hålls på bibliotek och liknande är öppna för alla som har ett intresse för Twilight. Sen finns det ju också större evenemang som ibland kan kosta pengar, men det bästa är nog att du pratar med dina förädrar ;)


Fråga: Är Kristen Stewart vegeterian?


Svar:

Jag vet inte säkert om hon är det eller inte men av det jag har hittat så verkar det som hon är vegeterian. I Twilight (filmen) ska hon ha fått en veggi burgare istället men Bella (i boken) äter kött. Det är inte mycket till bevis men när man ser henne ute äter hon ofta sallader och liknande, det är ju bra om hon är vegeterian tycker jag :) Men som sagt jag har inget riktigt bra svar på frågan.

Kramar hoppas ni fick svar på era frågor :D <3


Av Sofie - 28 mars 2010 18:30

Kristen Stewart är i Las Vegas tillsammans med en co star från The Runaways och de stannade och posade med två fans :D

Haha om ni kollar noga på de som sitter i bilen så ser ni att det är två ailiens ^^

Härligt och Kristen ser ut att mås bra, kram <3


Källa

Av Sofie - 28 mars 2010 18:00

Hittade en mycket rolig manipulation av Robert och han snära vänner ^^

Det blir The Runaways style på dom och från vänster till höger ser ni Sam Bradley, Bobby Long, Tom Sturridge, Robert Pattinson, och Marcus Foster.

Under kan ni se orginalbilden ;) haha härlig bild tycker jag och Roberts min är nog bäst x)

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 28 mars 2010 17:15

Ashley Greene håller just nu på att filma sin nya film The Apparition (skräckfilm om  man förstår beskivningen rätt).

Strålande bilder på henne och det ska bli intressant att få se en trailer för filmen sen :D


Källa

Av Sofie - 28 mars 2010 16:30

Idag har jag hunnit med mycket och det är riktigt skönt! Ett nysädat rum, en lång promenad och pluggat inför matteprovet :D


Fick ett tips av en läsare på en jättefin video, den är Eclipse inspirerad och det är mest bilder men den är jättefin och texten passa jättebra in.

Hoppas ni också tycker om den :D <3

Av Sofie - 28 mars 2010 14:45

För någon dag sedan kom en vaxfigur av Robert Pattinson till Madame Tussauds i London och New York :) Jag hittade en video där vi kan se vaxfiguren och så intervjuar de lite fans som berättar vad de tycker om den.

Jag tycker den ser läskigt verklig ut ^^ Så  coolt att man kan göra sånt!

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 28 mars 2010 13:30

HIttade bilder på  Taylors två Star Ambassadors det va en tävling som hölls i Paris. De två tjejerna hade en otrolig tur :D

Taylor ser också nörj ut, härligt!

Kram <3


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards