Twilight  News

Alla inlägg under januari 2010

Av Sofie - 7 januari 2010 17:15

Tjena mitt bena :D


I Eclipse kommer det ju lite nya karaktärer och en av dem är Kirsten Prout som ska spela Lucy.

Vet ni inte vem Lucy är så är hon vampyren som var med och förvandlade Jasper till vampyr ;)


Jag hittade lite ny HQ bilder på Kirsten och hon är jätte vacker tycker jag, och som vanligt dras jag till ögonen de är jätte fina! :D

På tal om Eclipse så ska ag försöka att inte ha för höga förväntningar för det blir oftast en bättre bioupplevelse då.

Men en sak som jag skulle tycka vara roligt om de hade med är bra back flash's till bland annat Rosalies mänskliga liv och Jaspers.

Kramar <3


Bildkälla

Av Sofie - 7 januari 2010 14:30

Hello!


Här kommer lite mer från People Choice Awards :)

Queen Latifah var värd för galan och är verkligen en härlig person tycker jag, man blir alltid glad!

Hon gick runt ibland "publiken" och där dåg hon Taylor Lautner och hon var ju bara tvungen att ta en bild med hon om ^^

Sen hittade hon Keith Urban och Nicole Kidman så de fick också vara med på kort.

Kram, kram!


Av Sofie - 7 januari 2010 14:00

Hejsan Svejsan :D
För er som inte kunde se People Choice Awards på tvn, här kommer en rolig video med Queen Latifah och Robert Pattinson ^^
De har tagit in Queen Latifah som Bella och jag måste säga att den var rolig!
Hoppas ni med gillar den :D
Kram <3

Av Sofie - 7 januari 2010 13:30

Hejsan svejsan :D


Som ni vet hölls people choice award inatt och Twilight är fortfarande hett och de tog hem många kategorier!


  • Favorite Breakout Movie Actor-Taylor Lautner
  • Favorite On-screen Team-The Twilight Saga
  • Favorite Movie-Twilight
  • Favorit Franchise-The Twilight Saga
  • Favorite Rock Band-Paramore

Grattis! Grattis så kul att detog hem så många kategorier!

De slog Harry Potter i två kategorier vilket jag tycker är ganska stort med tanke på att Harry Potter är stort ^^ (hoppas ni förstog vad jag menade)

Här kommer en video där Taylor tar emot sitt pris :D

Kramar <33


Källa

Av Sofie - 7 januari 2010 12:45

Hejhej!


Enligt en artikel på Coventry Telegraph ska Bluewater Productions planera en ny serie tecknad bok som kallas Fame. Den ska bygga på liv av berömda ikoner inom popkulturen.


Lady Gaga, Robert Pattinson, 50 Cent, David Beckham och Taylor Swift är alla ryktade att bli en del i serien.

Bluewater Productions är ansvarig för Female Force Comics där Stephenie Meyer var med i ett nummer.

Läs mer här.


Ja en serie med Robert och lite andra stjärnor vad säger ni om det?

Skulle vara kul att se hur de skulle rita alla ^^

Kram :D<3


BRITAIN TWILIGHT

Källa

Av Sofie - 7 januari 2010 10:30

Tjosan :D


Visst tycker vi om när det kommer nya snygga bilder från Photo shoots med stjärnorna?

Hittade gamla bilder från ett gammalt photo shoot med Alex Meraz (Paul) och bilderna är tagna av Anthony Collins.

Anthony Collin är också en god vän till Alex ^^


Kram på er <3

Källa

Av Sofie - 7 januari 2010 08:45

God morgon :)


Var det några av er som satt uppe och kollade på People Choice Awards inatt?

Jag hade tyvärr inte kanalen så det var ju tråkigt, får väll hoppas på att det kommer upp på nätet sen så man kan se det (:


Jag hade tänkt att börja morgonen med två snygga bilder på Kellan Lutz.

Det är gamla skolbilder med de är snygga ialla fall ^^

Kram på er <3


Källa

Av Sofie - 6 januari 2010 22:45

Go kväll på er :)


Nu har vi varit hos farfar en stund och det var mycket trevligt och mycket god mat och kakor! Jag är lite trött idag ska kanske lägga mig lite tidigare för snart ska man till skolan igen och då är det mycket tidiga mornar.


Men jag hittade en jätte söt bild på Jackson när han var kanske 5 eller 6 år gammal ^^

Sen ville jag bara påminna er om People Choice Award går inatt på tv:


Kanal: Star!

Kl. 03.00

Datum: direktsänds mellan den 6-7e januari

Repris: Kl. 21.00 torsdagen den 7e januari


Kram på er <33


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards