Twilight  News

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Sofie - 9 januari 2010 11:30

Hejsan Hoppsan :)


Chaske Spencer (Sam Uley) är med i Januari numret av University Link Magazine.

Jag har  översatt lite av intervjun här under så jag hoppas ni tycker det är bra :)


ULM: [Sam Uley] är en kraktär som återhämtar sig efter ett mycket plågat och smärtsamt förflutet. Var det en utmaning att upprätthålla en riktigt känslomässigt tänkesätt under inspelningen?


CS: Det var det. Det var tufft eftersom jag var tvungen att skilja mig från resten av karaktärerna, jag var tvungen att gå ut och hitta det stället där jag trodde att skulle Sam gå .. Jag gjorde research för rollen och Sam kommer från ett mycket traumatiskt förflutet. Det som hjälpte mig var det som Stephenie Meyer skrev och även regissören och naturligtvis hjälpte musiken. Han är en mycket tragisk karaktär.


ULM: Vad är den största justeringen du behövde göra efter ditt engagemang i New Moon både som en skådespelare och en person?


CS: Som skådespelare ... Det kan vara svårt ibland eftersom fansen har en förväntan, men jag var tvungen att låta det gå när jag först kom till inspelningen. Jag hade alla dessa idéer om vad jag ville göra, men det är bra att ha begränsningar i text, manuset och boken eftersom det gav mig något att arbeta med och jag slapp söka mer efter karaktären.. Jag ville bara se till att han hade de tragiska vibbarna till honom, en tragisk aura. Som för mig personligen .. jag är ganska privat så att jag kanske håller tillbaka och inte försöker att göra så mycket press och bara behålla min anonymitet lite .. Men jag har valt att bara ha kul, och se vart det slutar.


Det är kul att han gjorde research på Sam för att få honom så bra som möjligt!

Jag tycker att Chaske gjorde ett kanon jobb i rollen som Sam.

Kramar <3

Källa.

Av Sofie - 9 januari 2010 10:30

Hello (:


Enligt New Moon främjande touren var Kiowa Gordon (Embry Call) i MOVin 97.5FM

vilket är ett radio program.

De filmade där inne och jag hittade två video klipp från studion.


De som intervjuar frågar bland annat om Robert duschar och Kiowa svarar att han inte frågar sina co stars om hygien ^^

Bra svar ;)


Kram på er <3



Källa

Av Sofie - 9 januari 2010 08:45

God morgon på er :)


Hoppas ni hade en bra dag igår, ledsen för lite dålig uppdatering men pappa fyllde år och det var kalas.

Så Grattis pappa och det var mycket trevligt.


Dagen tänkte jag att vi skulle börja med en video med behind Kellan Lutz och Vampire Diaries vampyren Paul Wesley's photo shoot med Cosmopolitan.

Det är för det nyaste numret av Cosmopolitan som kommer till affärerna den 12e januari. (Har inte hittat om detta gäller Sverige också)


 Kellan pratar lite om att han började läsa böckerna (Twilight Sagan) efteratt han fick rollen som Emmett. Han berättar också att han trodde att dom skulle ha huggtänder när de filmade.

Men de behöve dom inte för Twilight blev en succé utan huggtänderna ^^

Kram på er <33


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards