Twilight  News

Alla inlägg under september 2009

Av Sofie - 26 september 2009 11:05

Hejhej!
Taylor Lautner syntes såklart på Teen Vouge Young Hollywood Party som nyligen gick av stapeln. Och det gjorde han i en awesome kostym från Dolce&Gabbana.

    

Kram
Christina<3

Av Sofie - 26 september 2009 11:03

Hejhej!
Här kommer ett nytt twitter meddelande ifrån Peter Facinelli. Älskar att han förutom gör en underbar roll i Twilightsagan,tar hand om sina fans och gör det perfekt,har tid för sin familj.

Han måste vinna father of the year nån gång ;)

  

Kram
Christina<3

Av Sofie - 26 september 2009 11:00

Hejhej!
En chilensk hemsida har lagt upp denna bilden.Jag tycker den är helt magisk (ett ord jag lärde mig att använda på festen igår,haha)

  


Vad tycker du?


Kram
Christina<3

Av Sofie - 26 september 2009 10:58

Hejhej!

Några av er,bland annat mina prenumeranter vet att jag älskar tvserien "FRIENDS",som säkert många av er också gör. Serien gick ju i 10 år,så svårt att missa liksom ;)

Iaf,visste ni att Dakota Fanning som spelar Jane i New Moon har varit med i serien,en gång,och hon träffar den underbara karaktären Joey.

Kolla videon:


Vad tycker du om hennes prestation i serien?

Kram
Christina<3

Av Sofie - 26 september 2009 09:45

Hello :D


Jag hittade en artikel om Robert Pattinson så jag tänkte översätta den här.

Han är verkligen populär och han näms i många sammanhang och tv-shower ^^


Den 23-åriga brittiska stjärnan har haft en stadig ström av kändisar som vill få honom på deras konserter.

Seth Meyers talade till E! Online om önskan att få Robert till NBC:s populära show Saturday Night Live, säger "Vi skulle älska att få Robert Pattinson.

Vi hoppas verkligen att om Robert inte är tillgänglig,  att åtminstone hans hår kommer att vara värd."

 

Pattinsons kändis kärlek, Tina Fey, har också uttryckt intresse för att arbeta med stjärnan.

Medan hon gjorde backstage intervjuer vid 2009 Emmy Awards, sa Fey  att hon ville se Robert som Gäststjärna på hennes show, 30 Rock, och talade om hans popularitet!

"Jag är säker på att Pattinson har en massa shower som vill ha honom som i Desperate Housewives.

Jag menar, det finns många kvinnor som verkligen vill lägga vantarna på honom. "

 

I andra nyheter uttryckte komikern Kathy Griffin nyligen en preferens för Pattinson över hans Twilight co-star, Taylor Lautner.

Griffin skämtade med reportrar, gav underliggande hänvisning till Pattinsons Twilight karaktär, Edward Cullen

och hon sa, "Han ser ut som han är på väg att dö ändå, så jag måste ta tag i honom medan jag kan."

 

Robert Pattinson Leaving Set.jpg











Bildkälla

Av Sofie - 26 september 2009 08:59

Hello!


Jag hittade en ny poster med Edward på, texten är dock på spanska eller italienska om jag inte har fel.

Någon som kan rätta mig?

Så jag har lite svårt att översätta vad det står som citat ^^

Men en sak förstår jag och det är att det står Status Vampiro.

Ja kolla in bilden på Edward Vampiro hör under, jag gillar den nya postern tycker att den ör fin.

Men jag hoppas på att den kommer med engelsk text också :)


Kramar Bellz <33


[posterbv.jpg]

Av Sofie - 26 september 2009 08:56

Hejsan :D


Jag hittade precis ett nytt twitter meddelande från Ashley Greene!

Yay för twitter, jag vet nu var jag lite tjatig men erkänn twitter är så bra.

Tiden verkar gå snabbt på set, Ashley verkar lite förvånad över att de har kommit så långt ^^

Kram Bellz <3

Ashley Greene Twitter

Av Sofie - 26 september 2009 08:30

Hello :)


Jag älskar verkligen fan art, jag blir altid så imonerad av det.

Kan lixom inte fatta att de kan rita så fin och så verklighets troget.

Det är Roxana1890 på devaint art, klicka här om ni vill kolla alla hennes bilder.


Vi ser Kiowa Gordon, Taylor Lautner och Robert Pattinson!

Ni får gärna skicka in er fan art och era collage om ni vill, i så fall skickar ni det till mytwilight@live.se :D

Kramar Bellz <3


1qwer


  1qwer1

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards