Twilight  News

Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Edi Gathegi Intervju

Av Sofie - 20 september 2009 09:00

God morgon :D


Hoppas att ni alla hade en riktigt bra lördag igår, jag hade verkligen kul med en av mina bästa kompisar.

Vi träffas ju inte så ofta längre eftersom vi går olika skolor.

Det ser ut som om det är ganska lungt på Twilight fronten hittills men jag ska nog kunna snoka upp lite ;)


Vi tar och börjar med en intervju med Edi Gathegi (Laurent) som han gjorde med Radar Online.

Radar Online: Hur skrämmande är din scen?

Edi: Låt oss säga såhär.

Jag berättade för Stephenie Meyer att mitt mål var att skrämma varje 14 årig tjej och hon tittade på mig och sa "Edi du är så söt och har ett sådant litet baby ansikte att ingen kommer att bli rädd för dig."

Sen såg hon filmen och sa "Edi du skrämde mig!

Och jag sa "Det betyder mycket för mig att det kommer för dig" eftersom hon inte trodde att jag kunde vara skrämmande.


Radar Online: Kristen verkar så söt, var det svårt att spela någon som vill döda henne?
Edi:
Jag kan komma in i min karaktär.

Jag bryr mig inte hur söt du är, om karaktären ska vara skrämmande så gör jag den skrämmande.


Radar Online: Vad tycker du om Taylor? Han är den biffigaste va?

Edi: Jag såg det ske gradvis men det är ganska fenomenalt.

Det bästa sättet jag kan beskriva det på är att han var 16 år när han började bygga musklerna och nu har han byggt ca 13.5 kg.

Gud sa: Detta är din roll, detta är vad jag kommer att ge din kropp.

Jag kommer att ge din kropp detta för att kunna göra din roll eftersom det är ditt öde. "


Radar Online: Justin Chon berättade om att gå till Wolf Camp, gick du i Vampire Camp?
Edi:
Jag var på Vampire Camp för Twilight men inte för New Moon.

Jag gick till Wolf Camp en dag och tränade med killarna men Vampire Camp är bättre.

 

Tycker att det är ganska fantastiskt att man kan bygga så mycket muskler på en sån kort tid :)

Och jag tror att nog att Edi kommer att vara ganska skrämmande i New Moon, jag hoppas på det i alla fall!

Kramar Bellz <3


Twilight

Källa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards