Twilight  News

Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

New Moon spoilers!

Av Sofie - 18 juli 2009 18:08

Hejsvejs :D

 

Nu blir det mer spoiler varningar för New Moon, för jag hittade en artikel som Katie Bain på Hollywood.com gjorde.

Hon var nämligen med en dag på filmningen i Vancouver, så nu blir det SPOILERS!

 

”Det är en lya med högt tak, ett katedralliknande rum som består av stora marmorpelare.

Min latin är lite rostig men på väggen är skriften på väggen översätts till ” “no one is above law” (rättare sagt så googlade jag det).

På väggen finns också ord som död och liv graverat.”

 

5:40 PM En av besättningsmännen går förbi med en sprite i handen.

Han håller upp burken och säger ”Det är blod i den”, och sedan blinkar han åt mig.

 

5:42 PM Där finns en upplyft credenza framme i rummet där fyra svarta och guld utsmyckade stolar sitter.

Varje stol är utsmyckad med ett guldigt lejonhuvud på armstödet, nackstödet har en annorlunda design.

Bakom stolarna finns det ett starkt lysande fönster som tyder på att det finns en balkong utanför.

 

Utanför dörren ut finns en stor uteplats med fontäner avbildade av djur, det är hästar, grisar lejon, alla fontänerna visar sig vara fejk vilket är imponerande.

 

New Moon bad vamp Rachelle LeFevre berättar lite om action sekvenserna.

”Det är mycket jobb med vajrar.

I att bara ha tittat lite på det så tror jag att det kommer att bli uppskattat, lite råare och lite bokstavligt gjord.”

 

”Jag tror vi var lite flyktiga i första filmen, när vi körde fast så struntade man lite i det.

Jag tror Chris inser allvaret i det hela lite mer än vad de gjorde i första filmen så det kan få ett anat utseende till följd.”

Det var en lång artikel men man fick veta lite intressanta saker tycker jag :)

Besättningsmedlemmarna verkar ju ha lite humor och det är ju bra och det kan säkert behövas.

Kram på er <3

200907171100.jpg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards