Twilight  News

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Sofie - 9 juli 2009 22:05

God kväll på er :)


Nu ska jag och mamma snart kolla film så jag tänkte att vi skulle ta lite dialog mellan Edward och Bella, från New Moon.

Sida 16 i boken:


B: "Det är min födelsedag. Får inte jag köra?"

E: "Jag låtsas att det inte är din födelsedag, precis som du önskade".

B: "Om det inte är min födelsedag behöver jag inte åka hem till dig ikväll..."

E: "Okej".

Han slog igen passagerardörren och gick runt mig, mot förarsidan.

E: "Grattis på födelsedagen".


Hoppas att ni sover gott inatt och att ni kikar in imon, det har säkert hänt en massa nytt skoj då ;D

Kramar <33


Bilden har inget att göra med citatet,

på bilden ser ni Ashley & Chase Crawford

Av Sofie - 9 juli 2009 21:32

Hello!


Nu kommer ett filmtips till er, jag har inte själv sett hela filmen men jag har grävt upp lite om den, kanske någon film värd att se?


Prom Night en film jag började kolla på, på flyget till Thailand i höstas.

Men jag somnade, hade ingen vidare bra Tv plats i flyget heller.

Det jag inte visste då var att Kellan Lutz var med i filmen, han har ingen stor roll men han är med ;)


Regissör:  Nelson McCormick

Utgivningsår: 2008

Längd: 90 min

Genre: Skräck/Thriller/Mysterium

Skådespelare: Kellan Lutz, Brittany Snow

Handling:

Donna tror att hennes skolbal ska bli hennes livs lyckligast händelse.

Men tyvärr så har en sadistisk mördare andra planer för henne och hennes vänner den här kvällen.


Nu kommer lite bilder ;)

Youtube är tyvärr nere därför kan ni inte se trailern :(

Kram på er :D


 


Av Sofie - 9 juli 2009 21:04

Hejsan!


Nu kunde jag få in collaget med de nya Ashley Greene bilderna från ett Photo shoot.

Finns två sidor så missa inte att kolla på båda.

Snart kommer lite film snack så missa ionte det ;D


Kram =)



Av Sofie - 9 juli 2009 20:33

Hejsan på er =)


Nu kommer det en liten update om 2009 Teen Choise Awards, infon kommer frpn Just Jared och där står det såhär-


"Vanessa Hugens och vännen Taylor Lautner är bara två av många bekräftade presentatörer för 2009 Teen Choise Awards nästa månad.

Duon kommer att få sällskap av bl.a Kristen Bell, Ashley Greene, Daren Kagasoff, Shawn Johnson, och Emma Roberts.

The Black Eyed Peas kommer också att spela musik."


Har ni glömt att rösta, Twilight är nominerad i 12 kategorier ;)

Klicka här för att rösta, vi vill ju att Twilight ska vinna många priser eller hur?


Kram på er =)


Av Sofie - 9 juli 2009 18:05

Hejsvejs :D


Hittade nya bilder från ett Photo shoot med Ahley, jag tycker att hon blir så bra på bild så här kommer bilderna i ett collage.

Vill ni se det i storbild, klicka här ;)


Kan tyvärr inte få in collaget i detta inlägget, vet inte varför?!

Men här kommer en av bilderna, klicka på länken över för att se hela collaget.

Ska se om jag kan få det att funka sen ;)

Kram på er :)


Av Sofie - 9 juli 2009 17:07

Hej =)


Hittade en video intervju men Peter Facinelli.

Kram på er <3



.syn{font-family:Arial;font-size:11px;padding:5px;width:470px;background:#585858;border-top:1px solid #777777;color:#ccc;} .syn a {color:#ccc;}The Twilight Saga: New Moon Peter Facinelli | Movie Trailers
Av Sofie - 9 juli 2009 16:53

Hejsan :D


Glada nuheter alla Twilight & New Moon fans!

Den nya trailern för filmen Bandslam utlovar en exklusiv titt på New Moon :D

Bandslam har biopremiär den 14 augusti, jag hoppas att den exklusiva titten på New Moon kommer att visas i  Sverige med!

Annars blir jag väldigt avundsjuk :(


Men kolla videon här under ;D

Kram på er <3



Av Sofie - 9 juli 2009 16:43

Hejsan :)


Nu har jag varit kreativ, håller på att sy en väska för min gamla gick sönder :p

Snart ska jag och mamma ta en promenad men jag tänkte att ni skulle få något att kolla på innan vi går.


Det har kommit en video med snuttar från Kellan och Ashleys film Warriors så jag lägger upp den här under.

I videon får ni se lite olika saker, Kellan utan tröja och en kyss scene mellan Kellan och Ashley.

Är det bara jag som vill se filmen?


Innan videon frå ni en bild på Kellan, inte från inspelningen.

Han var på Open Campus Event i West Holywood på Mel’s Diner i förrgår om jag inte har helt fel för mig ^^

Kram på er <3


200907080840.jpg



Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards