Twilight  News

Alla inlägg under juni 2009

Av Sofie - 4 juni 2009 19:16

Hej ikväll kunde inte Bellz skriva inlägg öfr hon är iväg. Så jag fick det roliga uppdraget att lägga in lite till er som kollar på bloggen. Mitt namn är Emmy och jag är ett twilight fan precis som er som läser bloggen. Hoppas ni gillar några inlägg som jag kommer lägga in :)


Av Sofie - 4 juni 2009 06:46

Hejsvejs :D


Nu kommer en  video från Clevver tv!

Mycket bra så kolla in den, men nu måste jag packa det sista.

Ha en jätte bra dag!


Ikväll kommer min kompis att blogga lite så kika in då ;)

Kramar på er <3



Av Sofie - 4 juni 2009 06:16

Hejsan :D


Har en liten rolig sak att berätta om wn i New Moon casten!

Michael Sheen som ska spela Aro i New Moon blev igår hedrad av Englands drottning Queen Elizabeth II.

Han bblev hedrad för sin roll som Tony Blair i The Queen och fick "for services to drama."


Det var väll roligt :D

Det tyckte jag i alla fall, tänk att vi har en i casten som har blivit hedrad av drottningen av England!

Här under ser ni en bild ;)

Kram på er <3


Av Sofie - 4 juni 2009 06:10

Hej :)


Igår la jag upp en bild från ett nytt Photo shoot med Kristen, det har nu kommit fler bilder så vill ni se alla klicka här!

Jag tycker att hon ser jätte bra ut, hon är duktig hon!

Hon ser lite mystisk ut på bilderna och det tycker jag om, tycker ni också att de nya bilderna på Kristen va fina?

Kram<3


Av Sofie - 4 juni 2009 06:03

God morgon på er!


Nu har jag packat lite till men maten väntar jag med till lite senare.

Idag är det ju då paddling...

Med övernattning, men va inte oroliga bloggen kommer ändå att uppdateras av min snälle vän ;)

Hon kommer att blogga lite ikväll/efter skolan.

Så det löser sig det med!


Men nu över till Twilight, hittade en video från Access Hollywood och heter Behind the scenes of New Moon.

Kristen pratar om Taylors och hennes vänskap, det låter riktigt fint så kolla in videon :)

Kram<3

Av Sofie - 3 juni 2009 22:21

God natt på er :)


Nu är det dax för mig att säga god natt!

Ska upp tidigt och packa maten och allt för paddlingen, så jag har lite att göra.

Men visst kommer jag in här och skriver lite ;)

Det kan man ju inte missa!


Men nu kommer ett Citat från Edward:

 You fell down two flights of stairs and through a window. You have to admit, it could happen. /Edward


Många kramar till er<3

New Moon Movie and Twilight News
Av Sofie - 3 juni 2009 20:50

Hello :)


Det kommer alltid nya rykten om Robert och Kristen  att de skulle ha något på G och att de skulle vara kära mm.

Jag brukar aldrig tro på de här ryktena, eftersom det brukar varra media/paparazzis som överdriver.


Men mer och mer skvaller kommer det om att de faktiskt skulle vara kära, här under kan ni se ett klipp från dagens efter Mtv Movie Awards, tittar ni noga så ser ni Kristen med.


I nästa nummer av OK! ifråga sätter dom om Kristen och Roberts nästan kyss på Mtv Movie Awards var en glimt av deras verkliga känslor för varandra.

Kristens vänn säger- "När de första gången var på audition tillsammans tillbaka 2007 flög det gnistor mellan dom.

Problemet är att att hon slits mellan sin onscreene Love och sin offscreen Love."


30296.jpg

Ja vad tror ni om detta ?

Håller de på att falla för varandra

eller är det bara media som förstorar

allt?

KOmmentera gärna vill veta vad ni tror/tycker!


Kramar<3

var entry_id = "10318"; var entry_tags = "kiss,Kristen Stewart,Robert Pattinson,The Charlie Hotel"; var preview = "rpattinson060109.jpg"; var x17video_id = "small.rpattinson060109.mp4";
Av Sofie - 3 juni 2009 20:34

Hej på er :D


Nu har jag nog snart packat klart, tror jag.

Det är ganska fint väder nu så man kan ju hoppas att det är det imon med :)


Kristen har varit med på ett nytt photo shoot vid Santa Monica Pier igår.

Jag tycker hon var jätte snygg på bilden, men Kristen brukar ju lyckas  bli bra på bild!

Kram på er <3


Kristen Stewart Photoshoot Santa Monica Pier

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards