Twilight  News

Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Twisessed

Av Sofie - 10 april 2009 10:52

Hej!

Twilightmovie har ett test hur besatt du är av Twilight, får du mellan 7-10p är du Twisessed och det är snäppet värre än Twilighters.

Twisessed är om du är obsessed av allt som rör Twilight.

Alla ja svar ger ett poäng.


Här kommer frågorna.

1. Du kommer att bo i Forks, flytta till Forks.

Nej det ska jag nog inte, inte som planerna ser ut idag :)


2.Du vill åka till Italien de närmaste dagarna!

Det hade inte varit fel att få komma bort ett tag, så ja.


3.Din favorit frukt är numera rött äppel.

Nej rött äppel har varit en av mina favoritfrukter länge ;)


4.När du blir stor ska ett av dina barn heta Edward.

Nej, men kanske Alice.


5.Du drömmer om att få döda Bella så du kan dejta Edward.

Hehe nej det har jag aldrig tänkt :p


6.Du har tänkt strö glitter över din blivande make för att han ska likna Edward.

Haha nej det hade jag inte heller tänkt, vet inte om det skulle funka så bra?


7.När du var på en Italiensk restaurang beställde du en mushroom ravioli och en coca cola.

Har nog aldrig smakat mushroom ravioli? men cola har jag beställt!


8.Du har photoshopat dig själv så att du har fått blek hy och gyllene ögon.

Nej inte mig själv men jag har photoshopat min kusin :p


9.Du tar illa upp om någon skojar om Twilight, det känns som dom skojar om dej.

De bror på vad för saker dom skojar om ;)


10.Du har lagt till Cullen som ditt efternamn för att se hur det låter och upprepat namnet för dig själv.

Det hade jag inte heller gjort.


Fick du:

1-4 Du gillar Twilight men är inte Twisessed

4-7 Oj! Du gillar Twilight lite mer än vanligt

7-10 Du är Twisessed!! Du lever för Twilight.


Jag vet inte riktigt vad jag fick var ju lite kluven på endel frågor :p

Kommentera gärna vad ni fick :D



 
 
Ingen bild

Kristina

10 april 2009 20:11

Hehe fick 4 så jag är inte twisessed ännu!
kul att du skrev vad du svarade :)

 
Ingen bild

Emma

10 april 2009 20:31

jag fick 1 men kanske kan lägga till att jag gillar röda äpplen men det har inte BLIVIT en av mina favoriter, utan jag har gillat det sedan innan.. ;P så jag vet inte.. Men Italien tackar man ju inte nej till.:D Och sen är ju Edward ett fint namn, men jag tror inte jag kommer döpa min unge till det. (btw frågan med glittret va kul:D kan riktigt se mig en tjej som kladdar in sin kille med ett limstift & sen häller på glitter!) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards