Twilight  News

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Sofie - 16 mars 2009 22:24

Jaha då var det kväll igen :P

Äntligen är jag klar men So-arbetet!

Nu ska jag upp och sova för jag har suttit på denna datorstolen i säkert 6 timmar snart! :O

Som ni förstår blir detta dagens sista inlägg :)


Tack för idag, ni är helt fantastiska! :D


Jag hoppas alla sover gott så ses vi imon ;)

Good Night Sleep Tight <3

Robert får stå för dagens sista bild  :)


Av Sofie - 16 mars 2009 21:40

Robert var med i tidningen GQ och här är lite mer bilder därifrån :D

Vad tycker ni om dom?! ^^


Robert pattinson gq outtakes

Av Sofie - 16 mars 2009 21:29

I denna videon är Ashley med, hon är ju bara så härlig!

Så här tycker hon om Casten:

Kristen-Chill

Nikki-Funny

Kellan-Best Friend,amazing

Jackson-Really talented

Robert-So HOT!

Taylor-Absolutely adorable


Kolla in klippet här, lite roligt^^



Av Sofie - 16 mars 2009 21:21

Tror inte jag har lagt upp detta videoklippet innan.

Men jag kanske har lagt upp en liknande artikel, Kristen pratar om hur stolt hon är över Taylor.

Han har jobbat riktigt hårt detta året, så han förtjänar kanske en lite större roll i New Moon :)

Men vitt kommer vi att sakna Edward :(


Här kommer klippet men Kristen

Av Sofie - 16 mars 2009 19:36

Jag har glada nyheter till alla Twilight fansen!

Det verkar som alla ryktena om att New Moon skulle börja filmas idag var sanna! :D

Jag är överlycklig, tänk att de redan har börjat!

Det firas med ett litet kollage här under :D

Vad tycker ni om denna glada nyheten?!


Kommentera gärna om ni har frågor, det finns inga dumma frågor ;D

 Vill gärna hjäpa er om det är något ni undrar över ;D


Av Sofie - 16 mars 2009 17:09

Hittade ett klipp med Edi Gathegi (Laurent)

Han pratar om Taylor och hur det är att jobba med honom.

Efter det klippet kommer ett till där han pratar om New Moon manuset, han tycker att "New Moon Script is “a Lot More Active” than Book".

Det låter ju bra tycker jag! :D

Kolla in klippet här ;)

Av Sofie - 16 mars 2009 17:04

Hittade de här bilderna, de visar att Edi och Kellan var på väg till Las Vegas för att fira sina födelsedagar på fredagen den 13.

Också Nikki och Rachelle lämnade Vancouver på lördagen den 14, hoppas alla är tillbaka i Vancouver igen.

om ryktena är sanna ska ju filmen ha börjat filmas idag, då är det ju bra om hela casten är på plats ^^


Kellan Lutz Rachelle LeFevre Edi Gathegi Nikki Reed Vancouver

Av Sofie - 16 mars 2009 16:51

Halloj på er :D


Är nu hemma från skolan igen och jag har hunnit med att titta på ett avsnitt av Gossip Girl :)

Nu lyssnar kag på musik och ska snart göra klart mitt so arbete för det ska lämnas in imon.

Och jag hoppas vår grupp får högt på det för vi lagt ner nästan hela våra själar på detta arbetet!


Men nu till det jag skulle skriva om, hittade en liten blooper från inspelningen av Twilight.

Rob står för det roliga i denna ^^



Vampire baseballby officialspunkransom

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards