Twilight  News

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Sofie - 7 augusti 2010 23:00

Hejsan alla underbara läsare!


Jag måse be 1000 gånger om den extremt dåliga uppdateringen men som ni redan visste var mitt internet paj. Och det blev bra för någon dag sedan igen :)

Jag vet inte riktigt vad och hur jag ska kunna skriva detta...


Men jag har varit borta från bloggen ganska länge nu och det har gett mig tid att fundera över saker och ting. Jag har haft denna bloggen i ca 1 1/2 år nu och det är en ganska lång tid och det har varit underbart,stressigt men framförallt mycket kul! Och det har varit ännu roligare eftersom ni är så underbara läsare :D


En sak som jag har insett är att det inte kommer att går att blogga här mer och det är ett beslut som jag kommer ångra många gånger det är jag säker på. Men beslutet är ändå ett jag måste ta för när jag börjar skolan (andra året på gymnasiet) måste jag lägga nästan all fokus på skolan! Att hinna med att uppdatera er om allt som händer i den underbara Twilight världen kommer att vara omöjligt och då kommer det inte bli roligt att läsa denna bloggen, därför känns det bäst och mest rättvist mot er att jag avslutar här.


Ni ska veta att jag fäller en tår när jag skriver detta för ni har betytt så otroligt mycket för mig under hela bloggens gång! Och ni har varit fantastiska hela tiden och ni har gett mig så mycket och att starta bloggen är något utav dte bästa som jag har gjort, tro mig!

Men jag känner också att jag inte kan avsluta helt, att få skriva av sig är något man behöver göra ibland och därför har jag också bestämt mig för en annan sak.

Jag har så smått startat en ny blogg där jag kan skiva lite då och då och den kommer handla om allt mellan himmel och jord.

Så kika gärna in på den någon gång och lämna en liten kommentare för dte skulle betyda oerhört mycket! Min nya blogg är

http://sophiiek.blogg.se


Jag hoppas verkligen att ni inte blir arga på mig för detta beslutet men för att jag ska kunna fortsätta att må bra och ha ett liv mer än att blogga måste jag göra detta. Men ni ska veta att jag kommer sakna alla er och dte är sant!

Men jag kommer kanske kika in här någon gång då och då och ni ska få veta vinnaren i tävlingen också, det kommer om någon dag :)


Tack för denna tiden och jag kommer sakna alla er som läste bloggen. 1000 tack för att ni gjorde det <3 Bellz

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards