Twilight  News

Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

Twilight/New Moon Parodi

Av Sofie - 19 juli 2010 10:30

Nu ska jag göra chokladkaka, det är så gott :)

Country bandet Colt Ford har gjort en parodi på Twilight och New Moon med låten Chicken & Biscuits. ‘Your skin is pale white…and greasy.” hmm ja kanske inte så vi föreställer oss Edward :p Rosalie och Emmett var nog bäst tycker jag.

Men lite rolig var den även om den var lite konstig, Kram B <3


Källa

 
 
Therese

Therese

19 juli 2010 11:06

Mmm.. chokladkaka är aldrig fel! :D

HAHA, lite smårolig var den faktiskt hahaha :D
Kram Therese!

http://theresejohanssooon.blogg.se

 
elle

elle

19 juli 2010 11:14

haha va kul att gå i samma skola med sin kusin:) jag är jättenära min 2 tjejkusiner ( vi är nästan lika gammla alla 3 ) men sen har mina andra kusiner bott i london i flera år så vi har tappat kontakten, och resten av den bor också långt borta :( (pappa har många syskon och alla kusiner är äldre, men en ny ska födas i början i september) men jag Tilda och Elin ( haha jag vet att vi heter likadant, hon är 1 år äldre också^^) är väldigt nära varandra och det är superskönt tycker jag!!:D

haha jaa istället för att skriva brev så bombaderar jag din blogg med komentarer^^ haha nejdå:)

det roliga med duracellkanin är att när vi var i Kape Verde nu i vintras så fanns det en sån kanin som gick runt och underhöll barnen, och då sa pappa ( han är väldigt fördomsfull) " ackta er för gatohjycklaren" och då blev min syster jätte irriterad ( inte så ovanligt) och så diskuterade vi en hel dag och så slutade det med att han kunde vara en kärnfysiker som var surfarproffs men hade tagit en pause och jobbade som en duracellkanin^^ haha hoppas du uppfattar något av det, det var jätte kul då:D

Kram E

http://hallonflickan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards