Twilight  News

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Sofie - 9 juli 2010 16:30

En grej som jag tyckte var dålig med Eclipse var hur de klippte bort Rosalies vän Vera ur handlingen. Hon blev ju bara nämnd, men det var ju en tysk tjej, Sabrina Frank, som vann rollen som henne i en tävling.


Stackars henne, trist att bli bortklippt så =(


 

Bildkälla - En bild på Sabrina när hon anlände till Vancouver för att spela in Eclipse.


//Marielle=)




Av Sofie - 9 juli 2010 11:36

Godmorgon på er allihop, nu är det äntligen fredag, tjoho! Fast iofs så är det ju lov så det är ju ingen vidare skillnad egentligen. Förutom för de som sommarjobbar då kanske=) Jag börjar inte förren om några veckor så jag missar den där värmeböljan som brukar komma slutet på juli/början på augusti^^


Iaf, det har kommit ut en trailer till en film som heter "Vampires Suck". Det är en parodi på mestadels Twilight men även Alice i Underlandet såvitt jag kunde se. Den kommer på bio i USA den 18 augusti och den verkar vara skitrolig! Skrattade hela trailern igenom verkligen! Se den!



Den kommer väl inte på bio här i Sverige antar jag, vilket är synd men vi får hoppas på att den kanske gör det!=) Annars får vi väl vänta på DVDn^^


//Marielle=)


UPDATE: Pm tipsade mig om att på SFs hemsida så står det att den faktiskt kommer på bio här. Premiären är den 18 augusti och gissa vem som kommer sitta bänkad med massa popcorn om inte jag!=D

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards