Twilight  News

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Sofie - 1 juni 2010 19:30

Hittade lite smått och gott när jag kollade runt på nätet och en lite rolig grej jag hittade var att Kristen Stewart och Robert Pattinson är med i Sex and the City 2.

Jo det är faktiskt sant, det är vid en scen då Carrie tittar på sin post och då ser man Kristen och Roberts Harper’s Bazaar.

Coolt tycker jag :)


Sen hittade jag lite roliga flaskor med dricka som ett fan hade på sin Eclipse fest. Inte dåliga flaskor :)

Kram på er <3

Källa & Källa

Av Sofie - 1 juni 2010 19:00

Nu har det kommit lite ny info angående Kristen och Taylors Promotion i Italien för Eclipse.


We have some official News about the Eclipse promotion in Rome on June 17th
It looks like that Eagle put 1700 spot for the fans at the Auditorium della conciliazione in Rome.
The fans are going to see 10 never before seen minutes of the movie Eclipse and then we are going to be able to listen to Kris and Taylor talking about their set experience.
At the end there is going to be a Twilight maraton with the screen of Twilight and New Moon.
For the event the fans are going to need the ticket:
The ticket are going to be avaleble only at Orbis ticketstore in Piazza dell' Esquilino, 37 Rome on June 5th the price is 15 euro + pre-order two tickets per person.
Also the ticket can be won with RDS, Cioè magazine and Time and Virgilio sponsor for the event.
 
O vad jag blir avundsjuk tän er 10 minuter aldrig visade minuter av filmen! :o
Avundsjuk jag blir, men nu är det inte många dagar kvar :D Kramar B <3
Av Sofie - 1 juni 2010 18:15

En Philipinsk tidning som heter Candy har tre olika covers för deras juni nummer  och de kan välja på trion med Taylor, Kristen och Robert eller bara Robert eller bara Taylor :) Snygga covers tycker jag!

Kram <3


Källa

Av Sofie - 1 juni 2010 17:45

Anna Kendrick som spelar människan Jessica Stanley i Eclipse är med i en ny film som heter Scott Pilgrim Vs The World. Jag har tidigare visat en trailer på filmen men nu har den andra trailern kommit ut. I filmen spelar Anna Kendrick rollen som Scott Pilgrim’s syster (Stacey).

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men den verkar lite speciell :P

Kramar B <3


Källa

Av Sofie - 1 juni 2010 17:00

Här kommer en massa underbara bilder på Kristen Stewart, ni kanske har sett dom innan? Jag hoppas inte det flr jag har inte sett alla av dem :)

Man blir jätteglad av dem, härliga tycker jag. De kommer från hennes photo shoot som hon gjorde med Flaunt Magazine.

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 1 juni 2010 16:30

En av sommarens filmer är The Last Airbender och det har nu kommi tut en tv spot av filmen, ni kan se den här under ;) I filmen spelar Jackson Rathbone Sokka en av Avataren Aangs vänner.

Hoppas ni gillar den, tycker den ser spänande ut :) <3


Källa

Av Sofie - 1 juni 2010 15:45

Här under kan ni se två nya bilder på Bree och på en av dem är Riley också med, bilderna kommer ifrån den franska Eclipse Official Movie Companion.

Under de nya bilderna på Bree kommer bilder från denna månadens nummer av Seventeen Magazine i Argentina :D

HÄrligt att stjärnorna syd lite här och där, Kramar Bellz <3


Robert pattinson seventeen magazine argentina


Källa & Källa

Av Sofie - 1 juni 2010 11:45

Två nya bilder på Jackson Rathbone som Sokka i The Last Airbender och jag tycker det ska bli spännande att se denna filmen i sommar :) Kramar <3


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards