Twilight  News

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Sofie - 11 mars 2010 20:45

I onsdags var Kristen Stewart med på The Tonight Show With Jay Leno och hon skulle promota The Runaways. De pratade också om BAFTA och Oscarsgalan :)
I den andra vdeon tävlar Kristen och Jay Leno i en liten tävling och det var lite roligt tycker jag ^^
Heja Kristen! Kramar <3

Av Sofie - 11 mars 2010 20:00

Nu när det närmar sig att New Moon Dvdn kommer ut så är det ju passande att vi kan få en liten exklusiv Sneak Peak på New Moon commentary.

I detta klippet pratar Chris Weitz om Kristens ögon och att det är så kallt att man kan se ångan från Taylor och det är från the Rain Scene.

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 11 mars 2010 19:15

Jag had etänkt att jag skulle skriva vad jag tyckte om Eclipse trailern som vi för första gången kunde få se idag! :D


Som ni kanske förstår har jag varit Mycket nyfiken på den första trailern och jag måste säga att jag tycker att det var ett bra första intryck man fick när man såg trailern.

Själv tycker jag att trailern var mycket bra gjord och jag fick lite gåshud och kände att det kunde bli riktigt bra, musiken i bakgrunden höjde trailern lite till :)

Man fick se lite olika klipp som var mycket bra tex, lite Volturi, Bella och Edward på ängen, Bella och Jacob och Bella hos sin mamma i Jacksonville.

Jag tycker om alla citaten de använder och de blir så starka tycker jag och sen får vi ju se Bryce som Victoria och även om det är en kort stund som i får se henne så tycker jag att det såg bra ut.


Vad tycker ni alla om trailern?

Kramar <3



Eclipse Movie and Breaking Dawn

 Källa


Av Sofie - 11 mars 2010 18:30

Här kommer mer outtakes på Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner som fotografen Ben Watts tog för Entertainment Weekly.  

Tycker att de här bilderna är jätte härliga :D

Blir så glad av dom, Kramar <3




 

Källa

Av Sofie - 11 mars 2010 17:45

Michael Sheene ska vara med i en ny film som heter Tron Legacy och det är en sci-fi, thriller, action, äventyr som har bio premiär i Usa den 10e december.

Handlingen är hämtad fråm Imdb.com:


Sam Flynn, the tech-savvy 27-year-old son of Kevin Flynn, looks into his father's disappearance and finds himself pulled into the same world of fierce programs and gladiatorial games where his father has been living for 25 years. Along with Kevin's loyal confidant, father and son embark on a life-and-death journey across a visually-stunning cyber universe that has become far more advanced and exceedingly dangerous.


Här under kan ni se trailern och en bild på Michael Sheene :)

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 11 mars 2010 17:00

Nu blir det mååånga klipp från The Runaways och det var ganska många som jag inte hade sett!

Men som sagt vill ni inte ha för mycket spoilers inför filmen så bör ni inte kolla alla klippen för man får se ganska mycket ;P

Men annars kolla för dom är bra :D

Kramar <3


Källa&Källa

Av Sofie - 11 mars 2010 16:04

Hej hopp!


Har precis kommit hem från skolan och vet ni vad jag hittade då?!

Eclipse trailern är UTE och ni kan se den här under :D

Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om den och nu ska ni få se den ;D

Kamar <3


Källa

Av Sofie - 11 mars 2010 07:30

God morgon allihopa :)


Idag ser det inte ut att bli sol men det ser ändp ut att kunna var + grader ute.

Vi har musik idag och vi ska börja göra en egen låt och det kan bli intressant ^^


Jag tycker att vi börjar dagen med lite nya bilder på Robert Pattinson och bilderna kommer från Another Man och GQ photo shoots.

Tycker det var mycket snygga bilder och det blev en bra start på dagen tycker jag.

Kramar <3


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards