Twilight  News

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Sofie - 4 mars 2010 21:00

Snart är det dags för The Runaways att ha premiär och vi är så spända på soundtracket. Det har kommit ut en video med låten Cherry Bomb :)

Vad tycker ni om låten?

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 4 mars 2010 20:30

Hej svejs :)


Kellan Lutv var på Cosmopolitan Magazine’s Fun Fearless Men 2010 som ni tidigare har kunnat se bilder ifrån.

Kellan blev intervjuad av Mtv och då pratade han om Breaking Dawn i 3D :)

Vad tror ni han tycker, kolla videon så får ni svar ;)

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 4 mars 2010 20:00

Även om Remember Me har haft premiär så finns det en ny tv Spot :)

Men filmen har ju inte kommit ut i Sverige så det är bra med tv-spots för det gör bara att jag vill se den med, men det kanske är meningen också ^^

Vi har fått se ganska mycket klipp och liknande från filmen men det känns ändå som det är mycket man inte vet så jag vill se den!

Kramar <3

 
Remember Me Exclusive TV Spot

Trailer Park Movies | MySpace Video

Av Sofie - 4 mars 2010 18:45

I sommar blir det mycket film och en av dom är The LAst Airbender med Jackson Rathbone :D

Det har kommit en alldeles ny bild från filmen och om jag gissar rätt är det från början av filmen ^^


Källa

Av Sofie - 4 mars 2010 18:15

Under en massa intervjuer för Remember Me så fick Robert Pattinson också svara på frågor angående Breaking Dawn.

Videon under kommer ifrån HitFix och det blir Breaking Dawn snack och det gillar vi :D Han säger att det kommer bli mycket blodigt och det är vi nog berädda på tror jag :p


Kramar <3

Källa


Av Sofie - 4 mars 2010 17:45

Hittade nya outtakes från Glamour UK Magazine photoshoot som Ashley Greene (Alice), Jackson Rathbone (Jasper) och Kellan Lutz (Emmett) gjorde för ett tag sen.

Jag tycker de här bilderna är jätte söta särskilt på Ashley och Jackson :D

Kramar <3



Källa

Av Sofie - 4 mars 2010 17:15

Hittade en ideo från Msn och det är ett skämt om Anna Kendrick.

Hon har ju blivit nominerad till en Oscar för bästa kvinliga biroll i Up in The Air :)

Vet inte riktigt vad jag ska säga om videon men  lite rolig var den :P

Kramar <3


Källla

Av Sofie - 4 mars 2010 16:45

Jag hittade lite nya outtakes från ett Photo Shoot som Anna Kendrick (Jessica Stanley) gjorde  med Entertainment Weekly.

Mycket fina bilder tycker jag :D

Kramar <3 



 

Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards