Twilight  News

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Sofie - 13 februari 2010 19:00

De senaste dagarna har det varit mycket om Robert Pattinson, Taylor Lautner men Kristen har varit lungn.

Men nu hittade jag lite vad hon har hittat på.

Kristen har nämligen varit närvarande på La Vida Haiti Benefit.


Ja stödet för Haiti är stort och det är bra att stjärnorna är med och stöttar det! ;D Kram till er <3



Källa

Av Sofie - 13 februari 2010 18:30

Det blir mycket bilder idag hoppas det är okej :)

Robert Pattinson och Emelie de Ravin är med i mars nummret av Vogue Magazine och bilderna är helt fantastiska!

Som sagt älskar photo shoots :D

Hoppas ni med tycker om dom, den understa är riktigt cool ^^

Kramar <3



Källa

Av Sofie - 13 februari 2010 18:00

Hejsan Hoppsan :)


Har pluggat historia i många timmar nu men nu får dte vara slut för ikväll, orkar inte mer nu. massa årtal och gubbar :p


Innan idag la jag upp lite bilder från ett photo shoot som Robert Pattinson har gjort med Detail magazine. Det har kommit ut lite mer bilder och dom kan ni se här udnder.

Den första är cool i bakgrunden tycker jag, det är så intensivt blått!

Kamar <3



Källa

Av Sofie - 13 februari 2010 17:30

Det ryktas om att Anna Kendrick (Jessica Stanley) och Bryce Dallas Howard (Nya Victoria) ska vara med i en ny film från Summit Entertainment.


Enligt Gossip Cop har Summit Entertainment köpt rättigheterna till en komedi som kan komma att heta I’m With Cancer. Men enligt Gossip Cop ska titeln på filmen inte blivit klar ännu. Men enligt IMDB.com ska namnet vara I’m With Cancer.

 

James McAvoy ska spela en 25årig man som upptäcker att han har cancer.

Ja inte så mycket info men det kommer nog snart ;)

Men det är kul med komedier ^^

Kram på er <3

Källa

 

Av Sofie - 13 februari 2010 13:15

Jag vet inte om vi har uppmärksammat Taylors Lautners fördelsedag så mycket?!

Men han fyllde ju 18 år i tosdags den 11e februari :D

Så har jag inte skrivit det innan säger jag Grattis till Taylor.

Men jag hittade ett litet montage till honom på Mtv och så tänkte jag det måste jag lägga upp ^^


Så igen Grattis Taylor!

Källa

Av Sofie - 13 februari 2010 11:30

Okej detta är en skämt video, Jimmy härmar Robert Pattinson och Edward Cullen. Men den är kanske lite överdriven?

Den Edward Cullen vi kan läsa om i böckerna är ju ganska mycket mer romantisk^^

Eller vad säger ni?

Kram på er <3


Källa

Av Sofie - 13 februari 2010 10:30

Robert Pattinson är med på omsaget av tidningen Details Magazine och han är lika snygg som vanligt!

Jag kommer lägga upp tre av bilderna som jag har hittat, de andra är inte riktigt passande. De är ganska lättklädda bilder.

Men vill ni se dom klicka här och scrolla ner ;)


Kram <3

Källa

Av Sofie - 13 februari 2010 09:45

Det är nu klart att Remember Me kommer ha premiär i New York den 1a mars. Premiären kommer att hållas på Paris Theatre i Manhattan.

Det är kanske inte så kontigt att den kommer hållas i New York eftesom filmens handling bygger på New York och de filmade där i somras ^^


Vill ni läsa mer klicka här!

Kramar <3


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards