Twilight  News

Alla inlägg under december 2009

Av Sofie - 30 december 2009 08:45

God morgon på er :D

 

Ja nu fungerar internet igen och det är jag glad för, det slutade fungera i gårkväll men pappa har ring och de ska försöka fixa det snart.

Hoppas att ni alla hade en trevlig kväll igår :)


Jag tänkte att vi skulle börja dagen med en liten nyhet, hehe jag vet inte om jag kan säga att den är bra eller dålig. (Kanske bäst om ni avgör det själva)

Enligt BBC är Twilight filmen baserad på Stephenie Meyers bok på listan över de fem filmer som har blivit mest illigalt nedladdade under 2009.

På listan finns också filmer som Star Trek, Transformers: Revenge Of The Fallen, The Hangover och RocknRolla.

Filmer som också är populära i år har varit  Harry Potter And The Half-Blood Prince, X-Men Origins: Wolverine och District 9.


Ja negativt positivt?

Jag tycker att det är lite negativt eftersom de som gjorde Twilight kunde fått in mer pengar. Men plus är ju att franchisen är mycket stor :D

Krmar <33


Källa

Av Sofie - 29 december 2009 19:47

Hej svejs :D


Tänkte bara säga att vårt internet krånglar så jag kommer inte in så ofta, det är tråkigt! Har så mycket jag ska göra, men jag har hunnit fixa lite på designen hoppas ni gillar det :D

MEn då vet ni om det skulle vara så att det inte komma inlägg, antagligen internet som krånglar.


Men jag hittade en video med Billy Burke som spelar Charlie Bellas pappa.

De pratar om New Moon och Eclipse, han tycker om attd e byter regissör för varje film eftersom de alla har nya saker att lägga till filmerna.

Billy har en ny film på G och han pratar lite om den också :D

En bra video tycker jag, kolla gärna!

Kramar <33 


Videokälla

Av Sofie - 29 december 2009 15:15

Hejsan Hoppsan :D


Skulle logga in på msn och då hittade jag en liten artikel om Taylor Lautner, Taylor Swift och Emma Roberts.

Verkar som det var en liten catfight på inspelningen av Valentines Day, ialla fall om man ska tro på http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=71332


Taylor Lautner, 17, hamnade mitt i en catfight på inspelningen av den kommande filmen “Valentine’s day”. Enligt National enquirer ägnade sig både Taylor Swift, 20, och Emma Roberts, 18, åt att slåss om ”Twilight”-stjärnans uppmärksamhet mellan tagningarna.  


Efter inspelningen har Lautner som bekant inlett ett förhållande med Swift, men under arbetet med den romantiska komedin utspelade det sig ett rasande triangeldrama när Emma Roberts försökte vinna flickfavoritens hjärta.  

— Alla såg att Emma var kär i Taylors kille. De hade inga scener ihop, men hon flirtade med honom så fort hon fick chansen, berättar en insider för National enquirer.  


Enligt källan nådde dramat sin spets när Emma dök upp på inspelningsplatsen som åskådare till Taylor och Taylors kärleksscen.  

— Swift tyckte att det var obehagligt att se Emma stå och stirra på Taylor. Hon bestämde sig för att kyssa honom som om han var den sista mannen på jorden.  

— Kyssen var så lång och passionerad. Alla förstod att det var en varning till Emma.  


Och det verkar som att Taylor Swifts maktdemonstration gjorde susen. De har ännu inte bekräftat att de är ett par, men enligt initierade källor har countrysångerskan och Taylor Lautner kilat stadigt ända sedan inspelningen av ”Valentine’s day” påbörjades i somras.


Taylor Swift och Emma Roberts har samma killsmak

Källa http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=71332

Av Sofie - 29 december 2009 13:00

Tjena :)


Jag hoppas ni alla har en bra dag, jag håller på att fixa en överraskning till min vän som jag ska träffa på nyårsafton.

Hittade en intervju med Bryce Dallas Howard och de pratar om hennes nya film "The Loss of a Teardrop Diamond" och så pratar hon ganska mycket om Taylor Lautner. Hon verkar verkligen imponerad av honom ^^

De pratar också om att hon spelar i Eclipse och Kristen ska ha sagt att hon är läskig när hon spelar och det är ju jätte  bra!


Kramar Bellz <33


Källa

Av Sofie - 29 december 2009 11:30

Hejsan Hoppsan :)


Det verkar ha varit en ganska lungn jul för våra stjänor det har inte kommit så mycket paparazzi bilder vilket är jätet skönt för dom!

Men dagen efter julafton då slapp han inte undan för då blev han fotograferad tillsammans med sin syster i London.

Jag tyckte det var kul att få se hans syster ^^


Kramar :D


Bildkälla


Av Sofie - 29 december 2009 10:30

Hejsan Svejsan (:


Jag hittade en ny New Moon promotion bild, jag har ialla fall aldrig sett den innan.

Edward ser ganska arg ut :P

Det är kul med nya bilder tycker jag så vi kan ju hoppas på att det kommer mer eller att det kommer något från Eclipse.


Kram <3


Bildkälla


Av Sofie - 29 december 2009 09:45

Tjohej!
Hittade en video från Yahoo Movies där de har samlat ihop klipp från intervjuer med Twilight casten där de pratar om Eclipse.
De pratar om att Eclipse kommer bli mörkare ön vad de två filmerna har varit hittills.
De pratar också om att kärleksdramat mellan Edward, Bella och Jacob trappas upp och vi har ju den spännande tältscenen att se fram emot, Taylors favorit scen.
Kolla på videon, jag tyckte att den var bra :D
Kramar till er alla :)<3

Av Sofie - 29 december 2009 09:12

God morgon på er :)


Nu snöar det här igen, allt som hade försvunnit för det har varit så varmt.

Vädret är bara hit och dit.


Jackson Rathbone och hans band 100 Monkeys är ute på en turne just nu som heter 100 city tour.

Den 26e december spelade 100 Monkeys på Detroit Bar i Costa Mesa och dagen efter (27e) hade de begett sig till The Roxy i Los Angeles för att spela.

De har tagit lite bilder frpn konserterna.

Kramar <33


Källa: 100MonkeysMusic

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards