Twilight  News

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

New Moon The Most-Viewed Trailer Of 2009 On Yahoo!

Av Sofie - 31 december 2009 12:30

Hejsan svejsan :D


New Moon trailern kom ut i maj i år och många av oss har nog sett trailern gång på gång eftersom att släcka törsten efter filmen.

Yahoo har listat de mest tittade film trailerna 2009 och vet ni vilken som knep första platsen?

Hehe jo det var New Moon som hade över 20 miljoner tittar på Yahoo :D


Såhär såg listan ut:

1. New Moon

2. Transformers: Revenge of the Fallen

3. 2012

4. Terminator Salvation

5. Harry Potter and the Half-Blood Prince

6. G.I Joe

7. Star Trek

8. Mega Shark V.S Giant Octopus

9. Avatar

10. Up


Det var verkligen inte dåligt, däför tar vi och kollar på New Moon trailern en extra gång, Kramar Bellz <3


 
 
elle

elle

30 december 2009 22:23

haha varför är jag inte förvånad?:P Jag tycker att New moon trailen är bättre än Twilight trailen;) så ja det var bra för de som gjorde trailen.

kram elle

http://hallonflickan.bloggagratis.se

 
Love

Love

31 december 2009 15:00

Vad fräckt att den kom på första plats även deceniets (stavas kanske inte så) film så, wow. Har du/ni ngn lista på Twilight om den vr motsatt eller om den var sämre...?

http://edwardbella.bloggagratis.se

 
elle

elle

31 december 2009 16:42

GOTT NYTT ÅR!!!
hoppas attt du får en bra kväll:)

kram elle

http://hallonflickan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards