Twilight  News

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Sofie - 19 november 2009 17:15

Tjohej :D


Några här som gillar Gossip Girl?

Jag gör, tycker det är jätte bra ^^

Men nu kanske ni undrar varför jag pratar Gossip Girl när det ska handla om Twilight?

Jo för ett tag sedan närmare bestämt den 26 oktober var Ashley Greene iväg och träffade skådespelarna i Gossip Gitl.

Hittade lite bilder som kommer här under.

Som ni kanske vet så känner Ashley Chase Crawford sedan innan och jag tror hopn känner de andra lite också ^^


Kramar Bellz :)<3


Bildkälla


Av Sofie - 19 november 2009 16:45

Hallo!

Time Out London har två små sneka peaks på deras intervjuer med stj'rnorna och såhär säger de:


Kristen på att försöka hålla en låg profil offentligt:

 

"Glasögpn är mer igenkännlig än inga glasögon. Särskilt stora. Folk ser och går: "Vem är det?" När alla vet om att vi är på set, kan jag inte ta en promenad ner på gatan, och när vi gör presskonferenser, alla vet vilket hotell. Jag tänker inte gå utanför. De senaste två åren har man vetat var vi är hela tiden. "


Rob om ryktena om en femte bok eller femte film:

"That's it, det är slutet av serien. Jag är ganska säker¨på att där inte kommer att bli en femte bok eller en femte film. Det skulle vara konstigt. Definitivt. Det är också konstigt om de delade den sista boken i två. Det är bara ingen logisk plats för det till slut i mitten. Jag tror inte folk skulle vilja det. "


Har Robert fel?

Skulle nni vilja ha en femte film och bok?


Kramar Bellz <33



Av Sofie - 19 november 2009 16:15

Hej hopp!


3

Tänkte att jag skulle översätta en liten intervju med Kellan som han gjorde med  Blast Magazine, enjoy!


Fans av böcker vet att Emmett Cullen spenderar en stor del av sin tid med att hitta vägar för att göra narr av sagans klumpiga, rödbrusig hjältinna Bella Swan, spelad i filmerna av Kristen Stewart. Lutz förde den andan till inspelningen av "New Moon" och "Eclipse"och retade Stewart när han fick chansen.

"Ja!"sa Lutz när vi frågade om han gjorde narr av folk på inspelningen. "Särskilt Kristen ... vi hade några bra scener i" Eclipse ", och det är kul att bara umgås med henne, 'cause she's just som en sådan fri fågel. Säga det roliga replikerna som min karaktär får säga, och med henne att skratta När hon inte borde ... She's adorable. "


Hehe det ska bli kul att få se Emmett i New Moon, hoppas han har lite roliga repliker där med :D

Stora Kramar Bellz <33


Källa

Av Sofie - 19 november 2009 15:30

Hejsan hoppsan :D


Skolan slut för idag skönt!

Hade musik och teori så det var inte jätte kul.

Men nu är jag hemma igen så nu är det lite naturkunskap som väntar :P


Jag tänkte tipsa er om att ni kunde göra ett test om vem som är sin Human BFF i Twilight Saga.

Vill ni göra det klicka här: http://www.4tnz.com/node/33728

Se vad ni får :)

Kram på er <33


3

Bildkälla

Av Sofie - 19 november 2009 11:45

Hejsan Hoppsan :D


Har matrast nu och skulle gå in och skriva ut en grej på datorn, tänkte att jag kunde göra ett litet inlägg då för jag hittade två nya bilder från Remember me.

Ser ut som Robert kommer vara snygg i den här filmen med :D

Ska bli intressant att få se den filmen sen tycker jag.


Näe nu måste jag nog tillbaka till de andra, antagligen massage stund i biblioteket ^^

Kram på er, vi ses snart Kramar Bellz <3


Bildkälla


Av Sofie - 19 november 2009 07:00

Hejhej!
Den underbara Gil Birmingham har alltid toppenkontakt med sina fans,det vet vi ju redan. Men varför inte bekräfta det med dessa bilderna han lagt upp på sin facebook!


15856_178012596452_79578216452_2968589_610428_n

15856_178012711452_79578216452_2968590_7693206_n


Kram
Christina<3


Av Sofie - 19 november 2009 06:30

God morgon, god morgon i mörkret!


Då var det morgon och dags att stiga upp igen och vet ni vad det är idag?

Det är två saker 1 dag kvar till New Moon och så fyller Christina år idag och det ska vi fira med sång :)

Ta i och sjung:


Ja må hon leva, ja må hon leva,

Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.

Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva,

Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år.


Hurra, hurra, hurra, hurra!

Grattis Christina från mig Bellz och alla underbara läsare :D

Vi tar och firar Christina med ett klipp från Regis & Kelly  show som hon var med i igår.

De pratade om New Moon och lite Joan Jett, en bra start på dagen!

Kramar Bellz<33


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards