Twilight  News

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Sofie - 17 november 2009 16:30

Hejhej!
Hittade en jättefin video med Gil Birmingham. Det värmer att han gör en sån video tycker jag. Se och så förstår ni!




Älskar när han säger "Remember-run with the wolves" :P


Kram
Christina<3

Av Sofie - 17 november 2009 16:00

Tjoosan :D

När man precis har skrivit att man inte har hittat bilder på endel personer jottar man massvis.

Så det blir en riktig Bildbomb nu!

Under bilderna kommer det finnas texte så missa inte det :D


4c

Melissa Rosenberg som har skrivit manuset och Peter Facinelli såg jätte bra ut :)


4b

Papa Wolf Gil Birmingham och nykomlingen BooBoo Stewart


4a

Chaske Spencer ledare från Wolfpack och Eclipse stjärnan Kirsten Prout


4

Julia Jones var jätte söt i sin klänning och  Alex Meraz alltid lika charmig :D


10

Edi Gathegi såg mystisk ut, Chris Weitz var strålande glad och Billy Burke hade en dejt med sig.

5

Stephenie Meyer skaparen till hela Twilight Saga, det är henne vi har att tacka :D


10a

Christian Serratos var jätte söt i sin klänning och Charlie Bewley såg lite lurig ut

4f

Anna Kendrick var jätte snygg och hennes skor var jätte coola och Cameron Bright var glad :D


5d

Justine Wachsberger hade en härlig grön klänning på sig och Edi Gathegi har kvar sitt mystiska leende.

4e

Nikki Reed var jätte söt i sin klänning och Elizabeth Reaser var helt strålande


5a

Michael Sheen  och Jackson Rathbone båda stiliga i kostymer

5b

Den busiga Jaime Campbell Bower, Noot Seear och Elizabeth Reaser såg ut att ha det trevligt

Av Sofie - 17 november 2009 15:15

Tjolahejsan :D


Hoppas ni inte har tröttnat på bilder från New Moon premiären, för det har inte jag gjort ^^

Hittade nämligen bilder på resten av casten också, men hittade inga bilder på Stephenie Meyer,Nikki Reed, Peter Facinelli och Elizabeth Reaser, jag såg dem på Live Streamingen.


Men jag  hittade bilder på Ashley och Kellan, så söta!

Jackson hade färgat håret svart för premiären, blev ganska snopen ^^

Michael Welch hade ett stort leende på läpparna och lika så Jamie Campbelle Bower.

Cameron Bright och Dakota Fanning såg jätte bra ut och nu tar det inte lång tid tills vi får se dom spela tvinllingpar i New Moon :D

Kolla på bilderna här under, hoppas ni gillar dom, Kramar Bellz <33


Bildkälla

Av Sofie - 17 november 2009 12:15

Hejsan Svejsan :D


Jag hoppas ni kunde titta på Live streamingen från New Moon premiären i L.A, jag kollade på det innan jag skulle till skolan och jag måste säg att det var jätte kul!

Men nu så ska jag visa er lite bilder från premiären och vi tar och börjar med trion :)


Kristen bar en lång klänning från 'Oscar de la Renta', hon var jätte fin i den klänningen tycker jag.

Men jag måste säga att det var öväntat eftersom hon brukar ha korta klänningar, men som sagt hon var jätte fin i den :)


Robert var lika snygg so mvanligt i en kostym från Gucci, den klassiska röda mattan stilen.

Och den körde också Taylor på fast hans kostym var från Calvin Klein och gick lite mer i den blåa stilen.

Kolla in bilderna här under :D

Stora Kramar Bellz <33



Bildkälla

Av Sofie - 17 november 2009 07:15

Hejsan!


Jag vet inte hur länge de här videosarna fingrerar men de sänder live från New Moon premiären :)

Jätte kul att titta på :D

Kramar Bellz <3


Watch live streaming video from livestream.com" href="http://livestream.com/newmoon/beta">newmoon at livestream.com

Live Video streaming by Ustream

Av Sofie - 17 november 2009 07:00

God morgon kära läsare :)


Har en liten fråga såhär på morgonen, ingen av er som har lite pengar extra som har funderingar på att flytta till Vancouver?

Hehe nu undrar ni kanske vad jag yrar om?

Jo det är nämligen så att huset som man filmadade Cullen Scenerna i New Moon nu ska säljas och utropspriset är $3,298,000 vilket i stora drag blir ungefär 20 miljoner svenska kronor.


Ja vem skulle inte vilja bo i ett hus där New Moon hade filmats?

Hehe synd bara att man saknas vääääldigt mycket pengar och kanske är lite för ung för att flytta till Vancouver :P

Men drömma kan man ju alltid eller hur :D

Kramar Bellz, kolla in bilderna på huset under <33


40_50238_estates_luxury40_50248.estates.luxury

Bildkälla & Bildkälla

Av Sofie - 17 november 2009 06:30

Hejhej!
Fler än jag som alltid är überaviis på Ashley Greenes utseende? Jag tror inte hon KAN se bad ut på ett foto,hon blir alltid megasnygg. Vare sig hon bär myskläder eller är galaklädd,hon ser perfekt ut,det är bara så liksom,och jag har ingen aning hur!

Jag har hittat en ny bild när hon kommer ut från en restaurang i L.A som heter Beso restaurant.

mq010


Letar just nu efter en liknande kavaj ;)


Kram
Christina<3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards