Twilight  News

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Sofie - 8 november 2009 13:15

Tjolahoppsan sa!


New Moon stjärnorna är heta just nu, de syns som sat överallt.

I december kommer skänheten Ashley Greene pryda omslaget till tidningen MAXIM ;)

Som vanligt ser Ashley alldeles strålande ut, hon ser så oskyldig ut om man tittar på den andra bilden.

Hennes blick och ansikts uttryck :)

Kramar på er, Bellz <3



001002

Bildkälla

Av Sofie - 8 november 2009 11:45

Hejhej!
Jag har hittat en video med Billy Burke (Charlie Swan.) Han berättar en sak om en som är med i Eclipse som var med i ett 80-tals rockband. Han berättar inte vem,men still!




Kram
Christina<3

Av Sofie - 8 november 2009 11:00

Tjooo :)


Jag hittade en rolig video från extra, jag hoppas att ni tycker att det är roligt med video intervjuer för på senaste tiden har det verkligen kommit hur många som hällst.

Denn gången är det böandat med Kristen, Robert och Wolfpack, men intervjun är inte så lång med jag tyckte att den var rolig ändå.

Robert berättar att hans liv förändrades genom Twilight och det kan man ju definitivt säga att det har!


Kolla in här under vad de pratar om, men slutet är nog roligast enligt mig iallafall ^^

Kramar Bellz :)<3


Av Sofie - 8 november 2009 10:11

Hejhej!
hata mig inte hata mig inte! Jag har inte kunnat blogga på ett tag och jag har superdåligt samvete,jag har tänkt gå in flera gånger och berätta varför men varje gång så har mitt nätverk varit stendött. Jag hoppas ni vet att jag tänkt på er :D


Iaf,nu ska vi igång igen och jag börjar med en twilightparodi. I detta sernario är Edward Cullen istället Frankenstein monstret och Jacob Black är en mumie :P




VAd tyckte ni?

Kram
Christina<3

Av Sofie - 8 november 2009 09:15

Tjohej :D

 twilight-main

Spin.com har en bra artikel om förrgårs Hot Topic New Moon Mall Tour i Los Angeles.

En stor del av casten var där och musiker som Anya Marina, Death Cab For Cutie, Band Of Skulls och Sea Wolf uppträdde.

Alltså en oförglömlig kväll för alla som var där och såhär skriver spin.com:


Scenen var elektrisk utanför Los Angeles "Hollywood & Highland utomhus köpcentrum på fredagskvällen. En enorm kö kantade gatorna, och mycket av publiken såg slående lika ut: en svärm av tonårsflickor (plus killar, mammor, pappor och små) i svarta T-shirts med fem nyckelord: The Twilight Saga: New Moon.

  

Vad väntade dem inne? Autografer och en Q & A med filmens stora skådespelare, plus föreställningar från fyra band som bidrog till New Moons utmärkta soundtrack: Band of Skulls,Sea Wolf, Anya Marina och Death Cab For Cutie.


Jag hittade också lie bilder som ni kan se här under :D

Va kul det måste ha varit att få vara där och titta och lyssna, undrar ni vad en Q & A är så är det  frågor och svar som casten svarade på.

Kramar Bellz <33


091107-newmoon-5

Bildkälla

Av Sofie - 8 november 2009 08:45

God morgon, god morgon!


Söndag morgon, så skönt med helg men den går alldeles för snabbt :/

Jag hoppas alla har sovit gott och att ni hade en bra lördag.


Jag tänkte att vi skulle ta och börja dagen med något roligt, så jag letade fram två video intervjuer med Robert.

Den färsta är med Mtv och den är ganska rolig tycker jag för han pratar om rykten om att han skulle vara gravid, ja det var en australiensisk tidning som hade påstått detta ^^

Ganska roligt tyckte jag och Robert tog det på ett ganska lungt sätt och skämtade och skrattade om det så det var roligt.


Den andra video intervjuen är med E!Online, de pratar lite om att han gick från okänd till att alla visste vem han var.

Två bra intervjuer som får göra en bra start på dagen tycker jag! :D

Många kramar Bellz <33




Videokälla

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards