Twilight  News

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Sofie - 2 november 2009 06:30

God morgon.

Jag är så trött man kan vara,och lite till.Efter en veckas lov kan man tycka att jag ska vara utvilad,men nejdå,tröttare än aldrig förr känns det som!

Jag har hittat lite bilder iaf,på när våra twilightstjärnor reser runt i världen ;)


Här är två på Robert när han anlände i Tokyo,Japan,för att promota New Moon såklart!

Robert Pattinson new moon tokyo japan


















Hittade också några stycken på en skitsnygg Kristen och en überhet Taylor som promotar New Moon i Brasilien:

normal_002

normal_005

normal_006


Kram
Christina<3

Av Sofie - 2 november 2009 06:15

Go morron!


Ja då var det måndag idag och jag måste erkänna att det var lite segt att komma upp ur sängen idag men det vara bara att göra det.

Får väll se hur det är i skolan idag, blir ju kul att träffa kompisarna igen :)


Men nu när det var lite segt att stiga upp idag har jag kanske något som kan pigga upp?

Nämligen en ny bild från ett cover till tidningen Fabulous Magazine och kan ni gissa vem som är på omslaget, jo Robert Pattinson! :D

Kolla in det snygga omslaget, jag älskar den bilden, Kramar Bellz <3


 2q

Bildkälla

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards