Twilight  News

Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Twilight Journals ;)

Av Sofie - 2 november 2009 21:45

Go kväll på er :)


Jag hoppas att alla har haft en bra dag idag, min var ganska okej lite trubbel med nussen hem och ett skåp som inte går att öppna annars har det varit bra.

Innan idag skrev vi om ett tips vi hade fått om Twilight skrivhäften, Marie på Twilight Grejer tipsade oss om att de här böckerna även finns på engelska.

Amazon säljer Twilight Journals alltså som de svenska skrivblocken fast citaten är på engelska och så får man en snygg plåtask till, vill ni köpa/titta på det klicka här: http://www.amazon.com/Twilight-Journals-Stephenie-Meyer/dp/0316074136


Tack så jätte mycket för de här tipsen! :D


Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen för man är faktiskt lite trött idag efter första dagen i skolan igen.

Hoppas att ni alla sover gott och glöm inte att kolla in allt som hänt idag.

Många kramar Bellz, sov gott :)<33


P.s här kommer en bild på Twilight Journals :)

Bildkälla

 
 
Marie

Marie

3 november 2009 02:01

Glad om jag kunde hjälpa till. :-)
Tack så mycket för de vänliga orden om bloggen. :-)
Jag har sagt det innan, men eran blogg är en av mina absoluta favoriter. Jag gillar hur ni lyckas få till en så mysig känsla när ni skriver, som om ni bara snackar med en kompis. (Jag vet inte om jag lyckas förklara vad jag menar, haha.)
Kram
Marie

http://www.twilightgrejer.se

 
naba

naba

3 november 2009 12:16

twilight bakom kusslierna på svenska har kommit ut.

http://www.thehost.bloggsidan.se

 
Ingen bild

bexxs

3 november 2009 14:49

man också köpa dem på bokia, (:

 
Sanja

Sanja

3 november 2009 20:52

Ett tips:
De engelska finns också att köpa på Adlibris, för inte så mycket mer än de svenska :). Har precis beställt mitt ex just därifrån :).. Så inte behöver man beställa dom från Amazon inte :)..

Kram Sanja

http://gothica-princessofdarkness.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards