Twilight  News

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Ashley Greene intervju

Av Sofie - 27 oktober 2009 17:15

Hejhej!
MTV har gjort ytterligare en intervju med Ash Greene och jag tänkte översätta den eftersom New Moon närmar sig och hon pratar endel om precis det ämnet-New Moon.



'New Moon' stjärnan Ashley Greene väljer sina favorit scener.


Skvallerpressens framsidor domineras för visso av Rob och Kristen men i twilightfansens hjärtan och tankar,är där ingen cover-girl som är så spruddlande och så söt att hon gör dig yr som Ashley Greene.


Nu när "New Moon" bara är en månad borta (HURRA!) och Alice Cullens tid i filmen ökade,tog vi oss ett samtal med skådespelerskan för att få hennes senaste tankar på att stjäla exklusiva bilar,spela spel med Kellan Lutz och New Moon-castens delade kärlek av...kattungar?

  

MTV: Vilken var din favorit New Moon-scen att spela in?

Ashley Greene: Självklart så var Porschen fantastisk,och hela grejen att spela in den scenen. Att jobba med Michael Sheen,det var roligt att se hur han skapade hela atmosfären från scenen och gjorde den så bra. Man blev inspirerad av allt han gjorde,så hela Volturi scenen med honom var väldigt rolig att göra. Jag älskade också hela Cullen scenen,när Bella skär sig på ett papper och Jasper blir galen-man har liksom inte sett den delen av honom tidigare. Framträdandena är jättebra,och hela dynamiken är jättebra. Det var en av mina favoritscener att bevittna.


MTV: Ni har blivit så bra vänner och har så mycket fritid mellan tagningarna. Vad för saker pratar ni om när kamerorna inte rullar? 

Greene: Mellan tagnignarna? Oj..allting. YouTube var en stor del av konversationerna; vi delade youtube videos. Vilket var ganska roligt för vi kanske filmade en jättespännande situation och så ropar dom "Cut!" och så hade vi 20 minuter fri tid så vi tog fram "Kittens Inspired by Kittens". Det är en liten tjej som läser en bok med kattungar (Skratt).

 

MTV: Så Alice och Bella skulle fnittra mellan allt dramat?

Greene: Ja,där var mycket av det,mycket fnitter och skratt. Under "New Moon",speciellt i Italien,så var jag och Kristen,typ,dom enda tjejerna. Så där var mycket fnitter.


MTV: Känner du dig mer som Alice nu än när du gjorde Twilight?

Greene: Jag känner att jag var som karaktären litegrann från början. Jag älskade verkligen att spela Alice i början för hon är väldigt positiv,hon skiner-och en väldigt moral vampyr. Jag sade i början att jag var likadan och att det var relaterbart. Eller jag försöker iallafall agera positivt; Jag vet inte om vi alltid kan det.

Hon är också väldigt nära sin familj, vilket fanns där ända från början,så jag kände att det enda jag kunde göra för att komma ännu nämre henne var att bli en vampyr som kan se framtiden (skratt). Men mode-vis,ja. Modevis har jag blivit mycket mer som Alice Cullen, förmodligen för hon är den mest modemedvetna i Cullen Klanen, och jag har nyligen blivit väldigt besatt av mode.

 

MTV: Där finns så mycket Twilight saker att köpa. Äger du några?

Greene: Jag har ett par tröjor. Jag har några saker från Twilight som jag vill behålla som minne,och på så sätt har jag ett par tröjor. Jag har definitivt halsbandet. När vi filmade,köpte Kellan Twilight-spelet och vi spelade. Vi tvingade Xavier Samuel att spela det,stackars nya pojken. VI sa "Den nya killen ska spela!" så vi fick Xavier att komma till oss och även Peter Facinelli. Jag och han och de andra killarna spelade Twilight spelet. Och jag vann. Skulle bara säga det,inget stort. (Skratt).


MTV: Vad är hemligheten till den stora framgången Twilightfilmerna har?

Greene: Om jag berättar måste jag döda dig. (Skratt)

 

 En del ur intervju:


Jag blir alltid så glad av att läsa intervjuer med Ashley för hon är så positiv och glad!


1)Tror du att twilightstjärnorna var bra på twilightspelet? Kan dom mycket om sagan?

 

2)Vad tror du om Ashleys favoritscener? Kan dom bli dom bästa Alice-scenerna?

 

Kram
Christina<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards