Twilight  News

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sofie - 8 september 2009 21:50

Hejsan allihopa!


Jag måste bara fråga, ni har väll inte missat första avsnittet på Idol idag på kanal 4?

Jag älskar höstens första avsnitt med falsksjungande, roliga persiner som verkligen vågar bjuda på sig själva och så finns det ju också många guldklimpar!

Men nu är det citat dags och dagens citat blir från New Moon:

 

How much I wished that Jacob Black had been born my brother, my flesh-and -blood brother, so that I would have some legitimate claim on him that still left me free of any blame now. /Bella


Men nu måste jag ta och kila i säng och sova lite, måste ju vara pigg och gllad för mogondagens skola.

Kanske ska ta och läsa lite, är ganska bra om man vill bli trött.

Jag hoppas att ni sover riktigt gott och kika gärna in imon så finns det säker någon updatering, många goa kramar till er alla, Bellz <3


p.s Fangjord bild

Källa

Av Sofie - 8 september 2009 19:16

Hejhej :)Tänkte att det kunde vara dags för en ny omröstning, så här kommer resultatet av den gamla:

Vilket par är er favorit? 

 

  • Alice & Jasper 68.9%
  • Rosalie & Emmett 17.6%
  • Esme & Carlisle 13.4%
  •  

Tack alla som röstade, man kan nog ganska klart säga att Alice & Jasper vann ganska stort.

Mellan Rosalie & Emmett och Carlisle & Esme var det lite mer jämt.

Här kommer den nya frågan:

Vad tycker du om bloggens nya design?

 

  • Mycket bra!
  • Helt okej ;)
  • Tråkig...
  • Skit ful!

Sätt igång att rösta, era åsikter är viktiga för oss ;D

Kramar Bellz

Av Sofie - 8 september 2009 18:58

Hejsan :)


Jag har en rolig nyhet för alla som gillar twitter och Peter Facinelli.

Peter har nämligen blivit framröstad till Ultimate World Mr. Twitter Worldwide Skrattande

Han fick 105206 röster och nu tackar han alla fansen som var snälla och röstade på honom, man kan säga att han vann ganska stort, han vann med lite mer än 17500 röster.


Grattis Peter från oss på mytwilight (hehe jag vet att han inte läser detta men det är ju tanken som räknas, eller hur?)

Läs hans twitter meddelande och kolla på bilden under.

Kramar Bellz Skrattande




Av Sofie - 8 september 2009 17:14

Hejhej!
Jag berättade också imorse att på MTV Video Music Awards den 13 september så kommer Death by Cutie att spela sin låt Meet Me on the Equinox som dom bidrar med på New Moons soundtrack.
Ifall du vill så ta en look här: Meet-Me-On-The-Equinox. Där kan du lyssna på ett smakprov på låten som alltså kommer finnas i New Moon filmen!

Själv har jag lyssnat och tycker den är jättebra. Bara för att New Moon är en sorgligare del av serien betyder inte det att melodin på låtarna måste vara det så jag är toppennöjd!


Vi hörs imorgon igen,nu ska jag tillbaka till mina läxor,snyft!


Kram
Christina<3

Av Sofie - 8 september 2009 17:07

Hejhej!

Som ni vet redan så twittrar jättemånga av Twilightcasten,speciellt Peter Facinelli har gjort sig stor inom just detta området!

Men även Boo Boo Stewart (Seth Clearwater) twittrar och nu ska alla svenskar le för kolla in vad han skrivit i ett senare tweet!

Kram

Christina<3

Av Sofie - 8 september 2009 17:00

Hejhej!

Som jag berättade imorse så är ju Cullenpojkarna,Riley (Xavier) och alla de andra i Vancouver för att spela in Eclipse just nu :)

Men det höstiga Vancouver har även lockat lite vampyrflickor och även våran leading lady.

Här strosar Nikki Reed,Kristen Stewart och Elizabeth Reaser runt på gatan och ser gorgeous ut som vanligt,en höstdag i Vancouver.

Elizabeth Reaser Nikki Reed Kristen Stewart vancouvEr eclipse

Kram

Christina<3

Av Sofie - 8 september 2009 14:55

Hejsan svejsan Skrattande


Nu har jag varit på sjöundersökning hela dagen.

Det var inte så jätte kul, vi fick undersöka vattnet och kolla efter en massa konstiga djur.

Men på + sidan ligger att vi fick sluta tidigare och det tackar man inte nej till, eller vad säger ni?


I morse blev jag som många andra verkligen snopen när jag loggade in på bloggen, innan hette den bloggagratis och nu heter den bloggplatsen.

Men jag tror att det blir ganska bra, man kan göra mer saker nu och det är ju kul.

Visst gillar ni väll Christinas nya design?! Skrattande


Men nu över till lite Twilight nytt.

Igår sågs Robert tillsammans med ett antal Twilight stjärnor lämna en Bobby Long konsert i Vancouver.

Robsessed skriver-

"Rob, Kristen (båda i basebollkeps) sågs mest längst bak i rummet vid dörröppningen.

Ingen störde dem och det var ingen som tog foto på dem, ett fan sa att hon ett flertal gången hade gått förbi dem på kvällen, bland annat när hon skulle ta en nypa frisk luft.

Hon sa att hon tyckte att de verkade ha en trevlig kväll tillsammans.

Nikki Reed och pojkvännen Paris höll sig i närheten av Kristen och Robert, men vågade också visa sig på dansgolvet."


När de lämnade konserten var tyvärr friedn slut och det knäpptes av några kamrablixtar.

Kramar Bellz


robert-pattinson-bobby-long

Av Sofie - 8 september 2009 06:53

Hejhej!

Nu när bloggagratis gjort en rejäl renovering av hemsidan kan man använda nya verktyg osv. Därför gjorde jag en ny design.

Men jag behöver er åsikt så jag vet ifall jag ska göra om den eller ifall ni diggar den!

Kram

Christina<3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards