Twilight  News

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Chatten, frågor och svar ;D

Av Sofie - 27 augusti 2009 19:38

Helloj :)


Vet ni vad jag kom på nu?!

Jag har ju glömt att lägga upp lite vad som diskuterades på chatten förra gången, så det får bli idag ;)


Här kommer några av frågorna och svaren:

Vilken är din favorit bok i Twilight Saga?

Det var väldigt varierade svar men om man tar majoritetens var så ser det ut såhär:

1. Breaking Dawn

2. New Moon

3. Twilight

4. Eclipse

Om du skulle få spendera en dag med en av karaktärerna i Twilight Saga vem skulle du välja?

  • Asså det är klart att man har en liten crush på robert och jättegärna skulle vilja träffa honom, men samtidigt verkar inte han vara den av dem som är mest öppen och så... men samtidigt hade han nog nästan varit roligast. jag hade nog valt peter faktiskt. kan inte riktigt sätta ord på varför, men känns som att jag hade fått ut mest av att umgås med honom, i alla fall om man vill lära känna dem.

Dessutom är det större chans att träffa peter igen än robert tror jag, känns som att peter har mer tid och dessutom mer än gärna gör saker för sina fans

  •  Det var lätt, Taylor Lautner!!<3 
  • jag skulle valt Ashley Greene, jag vet inte riktigt varför men jag älskar verkligen hennes karaktär Alice och hon verkar vara så glad och rolig ^^ 
 Vilket Team är du? 
  • Team Jacob, ärligt talat så vet jag inte..... Älskar hans personlighet & hans snabba kommentarer ibland...han är charmig på nåt sätt .
  • det  Jag är team Jacob, för att jag tycker själv att han är mer mänsklig i sättet och verkar mkt trevligare, han skulle inte heller bara lämna bella så som edward gjorde..men edward är inte dum för han verkar trevlig också
  • jag är en team Alice hahaha kan inte välja mellan jacob och edward
jag är väl en blandning av dem båda skulle jag tro^^ edward för kärleken och jacob för äventyren haha man behöver nog båda^^
  • Helt klart Team Edward, han är den perfekta killen. Sjunger för en och s'ger romantiska saker och bryr sig alltid. 

    Detta var bara lite av det som var med på chatten för det blev mycket mer, men här är lite av det och några av frågorna som diskuterades mycket.

    Och jag valde ut några av svaren ;)

    Det var jätte kul att chatta så jag hoppas att det blir av snart igen, många kramar och tack till alla som var med!


    Kramar <3


 
 
Ingen bild

Johanna

27 augusti 2009 20:52

Asså nu är jag nog lite efter men vad menas med team zwitserland?
Asså det är ju ett land men vad har det med twilight att göra?

Kramar från en efterbliven :p

 
elle

elle

27 augusti 2009 20:55

tack, scrapblog är kul.
och din new moon historia är helt fantastisk.
Jag började gråta och när jag visade den för min kompis grät hon me.:)

http://hallonflickan.bloggagratis.se

 
Görel

Görel

27 augusti 2009 23:05

Det är så svårt att välja som sakt :)

http://www.myfanart.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards