Twilight  News

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Sofie - 27 augusti 2009 21:29

Natti Natti :)


Hoppas alla har haft en bra dag, dagen börjar tyvärr lida mot sitt slut vilket är väldigt tråkigt.

Tiden går alldeles för snabbt :(

Det läskiga är att vi inte kan stoppa den utan den bara rullar på hela tiden.

Men nu ska vi inte deppa, det är ju tråkigt!

Här kommer dagens citat:


 So what you’re saying is, I’m your brand of heroin? /Bella


Glöm inte kolla mailen ni som var med i tävlingen, vinnaren har jag nu lotatt ut ;D

Sov gott allihopa och bli pigga och glada imon, för då är det fredag och sen är det helg!

Kisses and Hugs to all of you <33


Av Sofie - 27 augusti 2009 20:54

Hejsan Svejsan ;D


Nu så har jag skrivit ner alla som var med på tävlingen på små lappar och jag har precis dragit vinnaren i tävlingen av New Moon armbandet.

Så ni som var med och tävlade kolla er mail, ju snabbare ni svarar ju snabbare skickar jag hem armbandet till er ;D


Och ett stort Grattis till vinnaren!


Men nu tänker jag bjuda på ett gammalt photo shoot med Kellan Lutz, vad tycker ni om de gamla bilderna?

Kram <3


P.s Ser ni att han gör en Edward Cullen i Italien? ^^

Av Sofie - 27 augusti 2009 19:38

Helloj :)


Vet ni vad jag kom på nu?!

Jag har ju glömt att lägga upp lite vad som diskuterades på chatten förra gången, så det får bli idag ;)


Här kommer några av frågorna och svaren:

Vilken är din favorit bok i Twilight Saga?

Det var väldigt varierade svar men om man tar majoritetens var så ser det ut såhär:

1. Breaking Dawn

2. New Moon

3. Twilight

4. Eclipse

Om du skulle få spendera en dag med en av karaktärerna i Twilight Saga vem skulle du välja?

  • Asså det är klart att man har en liten crush på robert och jättegärna skulle vilja träffa honom, men samtidigt verkar inte han vara den av dem som är mest öppen och så... men samtidigt hade han nog nästan varit roligast. jag hade nog valt peter faktiskt. kan inte riktigt sätta ord på varför, men känns som att jag hade fått ut mest av att umgås med honom, i alla fall om man vill lära känna dem.

Dessutom är det större chans att träffa peter igen än robert tror jag, känns som att peter har mer tid och dessutom mer än gärna gör saker för sina fans

  •  Det var lätt, Taylor Lautner!!<3 
  • jag skulle valt Ashley Greene, jag vet inte riktigt varför men jag älskar verkligen hennes karaktär Alice och hon verkar vara så glad och rolig ^^ 
 Vilket Team är du? 
  • Team Jacob, ärligt talat så vet jag inte..... Älskar hans personlighet & hans snabba kommentarer ibland...han är charmig på nåt sätt .
  • det  Jag är team Jacob, för att jag tycker själv att han är mer mänsklig i sättet och verkar mkt trevligare, han skulle inte heller bara lämna bella så som edward gjorde..men edward är inte dum för han verkar trevlig också
  • jag är en team Alice hahaha kan inte välja mellan jacob och edward
jag är väl en blandning av dem båda skulle jag tro^^ edward för kärleken och jacob för äventyren haha man behöver nog båda^^
  • Helt klart Team Edward, han är den perfekta killen. Sjunger för en och s'ger romantiska saker och bryr sig alltid. 

    Detta var bara lite av det som var med på chatten för det blev mycket mer, men här är lite av det och några av frågorna som diskuterades mycket.

    Och jag valde ut några av svaren ;)

    Det var jätte kul att chatta så jag hoppas att det blir av snart igen, många kramar och tack till alla som var med!


    Kramar <3


Av Sofie - 27 augusti 2009 19:24

Hejsan :)


Vem kunde tro att denna dagen skulle bli såhär bra?

Jovisst finns det dåliga saker med, som att man har gått och blivit lite förskyld men då piggas man upp av nya officiella bilder på Volturi!

Ja ni läste rätt de har släppt nya officiella bilder på dom, och jag tycker de ser riktigt bra ut :D


Eller vad tycker ni?

Kramar till er underbara <3


Av Sofie - 27 augusti 2009 19:00

Hejsan :)


Nu har jag varit och ätit och det var gott.

Snart måste jag städa rummet och det görs bäst till lite musik, eller vad säger ni?

När jag kom tillbaka till datorn hittade jag att Robert ska vara cover boy i september för en fransk tidning.

På bilden har Robert en batman tröja och en läder jacka, vilket ser snyggt ut ^^


Ville bara säga att det nu är en timme kvar på tävlingen av New Moon armbandet, så passa på att tävla.

Klicka här för att läsa reglerna ;D


Kramar

Robert pattinson premiere magazine

Av Sofie - 27 augusti 2009 17:57

Hejsan Svejsan ;D


Nu är jag super glad, vet ni varför?

Jag hittade en ny bild från en sida av det sjunde numret av People Magazine och där har de exklusiva bilder på Volturi.

3 stycken nya bilder!


Jane ser fantastisk ut i sina röda ögon vi ser också Aro, Caius och Alec sitta i sina troner.

Men varför har Demitri fattat tag om Alice käke?


Kolla på nu här på de tre nya bilderna :D

Kramar <3


New Moon Volturi Alec Jane Caius Aro People Magazine Edward Cullen

Av Sofie - 27 augusti 2009 17:52

Hej!


Hittade en intervju med Rob Zombie, han pratade med Mtv om Twilight.

Han verkar gilla Kristen Stewart, men jag tycker intervjun är lite konstig så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den.

Ni få kolla på den själva den är bara 1 minut lång ^^


Kram :)



Movie Trailers - Movies Blog
Av Sofie - 27 augusti 2009 17:48

Hello :)


Hittade lite bilder på Chaske Spencer som ska spela Sam i New Moon.

Jag vet tyvärr inte var photo shootet kommer ifrån men jag hittade det på twifans.

Kul att få se lite bilder på honom för det vi int egjort innan.

Kram <3


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards