Twilight  News

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Sofie - 22 augusti 2009 22:32

God night...


Ja klockan är inte mycket för att vara lördag kväll och jag ska nog inte lägga mig riktigt ännu.

Men jag ska nog kolla lite tv :)


Don’t worry. You’re human—your memory is no more than a sieve. Time heals all wounds for your kind. /Edward


Där var kvällens citat, usch va sorligt det är i boken :'(

Men nu kommer en påminnelse lista här:



  • 51 dagar New Moon soundtracket 13e oktober
  • 90 dagar New Moon Bio premiär i Sverige
  • 311 dagar tills Eclipse premiären 2010

Sov gott allihopa, men jag skulle vilja ha lite hjälp.

Tycker ni att det finns saker som jag kan ändra på för att bloggen ska bli bättre för er som läser?

Kommentera eller skicka ett mail till mytwilight@live.se, uppskattar all kritik negativ och positiv, vill ju att bloggen ska bli bättre för er skull!

Många kramar till er fantastiska läsare <33


Av Sofie - 22 augusti 2009 22:16

Go kväll!

En lugn lördag kväll idag, sitter här mes tvn på, men det går ingen bra film heller så det är lite tråkigt.

Men här har vi något som piggar upp lite, hittade tre nya bilder från ett Vaniy Fair photo shoot med Robert Pattinson.

Fotograf: Fabrice Dall’Anese


Bilderna blev bra tycker jag, om jag inte har helt fel togs bilderna i Italien?

Kram på er <3


Robert Pattinson vanity fair outtake 1.jpgrobert-pattinson-vanity-fair-outtake-2.jpgrobert-pattinson-vanity-fair-outtake-3.jpg

Av Sofie - 22 augusti 2009 21:11

Hejsansvejsan :D


Yay den 6e oktober kommer New Moon: The Official Illustrated Movie Companion.

Undrar ni vad det är?


Det är en bok som innehåller en massa exklusiva intervjuer och exklusiva bilder från filmen.

Du kan läsa om hur de filmade New Moon, Mark Cotta Vaz tar med oss bakom scenerna med casten och crewn och hela filmprocessen.

Här under kan ni se framsidan, och jag säger Me like :D


Den är ju ännu inte utkommen men ni kan bevaka den på adlibris, klicka här ;D

Kramar <3


Av Sofie - 22 augusti 2009 19:14

Hejsan :)


Har ni någon gång funderat över hur Robert kanske skulle se ut om han var en tjej?

Hehe det kanske inte är någon man tänker på :p

Men på TheSun.co.uk hade de en bil på hur han kanske hade sett ut som tjej, och det fanns vissa drag.


Klicka här och se Robert som tjej ;)


Men jag föredrar nog Robert som kille ^^

Eller vad tycker ni?

Kramar <3


robertpattinson

Av Sofie - 22 augusti 2009 18:53

Hello!


Nu är maten i ugnen och jag satt mig här och kollade lite.

Och jag hittade att man kan förbeställa den Officiella New Moon kalendern på Cdon.com.

De kommer att släppas den 24 augusti, så det är ju bara två dagar till ;)

Kalendern gäller för år 2010.


Det finns två versioner, vill ni beställa kalendern längst upp klicka här!

Den under är en slim version och gillar ni den bättre klicka då här för att beställa den ;D



 945ae353-954d-4843-a34b-167e48c4e152


Av Sofie - 22 augusti 2009 17:38

Hejsan :D


Hoppas alla har en riktigt bra dag och det är så skönt att de är helg så man kan ta det lugnt!

Jag har funderat lite och jag måste ändra datumet för tävlingen, sista dagen att delta om det handgjorda New Moon armbandet bli torsdagen den 27e augusti, för sen är skolan så mycket igång.

Så jag är rädd att det blir stressigt om jag inte byter datumet, jag hoppas det är okej?


Här kommer en jätte fin video och den heter Missing, hittade den på twilightsweden ;)

Kolla gärna på den!

Kramar till er alla :D



Av Sofie - 22 augusti 2009 15:01

Hejsan :)


Detta är ett smakprov från ett Photo Shoot med Robert Pattinson från Vanity Fair.

Jag vet inte när bilderna kommer att släppas i stor bild men här är ett smakprov så länge, det är ganska många bilder!

Kram <3


Av Sofie - 22 augusti 2009 14:48

Hej :)


Hittade lite bilder på stjärnorna som just nu befinner sig i Vancouver, vi hittar bland annat Xavier Samuel, Ashley Greene, Vanessa Hudgens (men hon ingår inte i casten för Eclipse) Dakota Fanning, Chris Weitz och Cameron Bright. 


Xavier håller fast vid kaffet och Chris är över helgen i Vancouver och han ser ut att vara hungrig.

Ashley och Vanessa verkar också känna varandra och de ser ut att ha roligt tillsammans :)


Kram  på er <3


 [dakota-fanning-american-apparel-shopper-11.jpg][vanessa-hudgens-ashley-greene-01.jpg]


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards