Twilight  News

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Sofie - 17 augusti 2009 17:06

Hej på er :)


Jag vet inte var det kom ifrån men jag har fått sån otrolig blogg glädje, det känns om jag bara kunde skriva och skriva och det kanske är bra eftersom det är chatt ikväll :D

När jag kom hem skulle jag kolla mailen och  kan ni gissa vad jag hittade?

Jo en artikel om Robert och Kristen, nu blev ni snopna va?!

Hehe skojar bara ^^


På msn står det såhär:

Robert Pattinson och Kristen Stewart ska enligt sajten Showbizspy i lördags ha råkat offentliggöra sin hemliga romans, då de ovetande fångades på bild mitt under en kyss vid en Kings of leon-konsert i Kanada.

Som bekant sägs Rob länge ha kämpat för att vinna Kristens hjärta, och ska bland annat ha skickat över 400 meddelanden i månaden till henne under sommaren då de befunnit sig i olika städer för filminspelningar. Den senaste tiden sägs han dessutom ha inhandlat diverse dyra och speciella presenter.

— Han kollar efter ovanliga saker, vintagesaker, som han vet att Kristen gillar, säger en källa till National Enquirer.

Än så länge har han hittat ett svartvitt Beatles-foto som kostade runt 300 dollar och en Beatles-t-shirt för 400 dollar.

Och visst verkar Robs ihärdiga försök ha fungerat - Kristen sägs nämligen en gång för alla ha gjort slut med pojkvännen Michael Angarano.

Folk på inspelningen säger att det är helt slut mellan Angarano och Kristen. Ingen vill prata om det, men alla är rätt övertygade om att Pattinson och Stewart är ett par, säger en källa.

Varken Kristen eller Michael har bekräftat att de gjort slut, men Michael sågs nyligen i en bar med en okänd brunett i Kalifornien. De ska sedan ha lämnat baren tillsammans.


Jaha, det hade ju varit kul om detta någon gång stämmde, eftersom de här ryktena har håll på jätte länge nu.

Som sagt jag tycker att dom hade varit söta tillsammans, men så länge inte dom har sagt det själva så väntar jag att tro på det.

De här bilderna under är det som la grunden för de här ryktet och visst det ser ju lite konstigt ut men visst kan det va så att musiken va hög och de försökte prata med varandra?

Vad tror ni, dela gärna med er om era tankar :D

Kramar <3


Källa:Twifans


Av Sofie - 17 augusti 2009 16:58

Hejsvejs i blåbärsskogen ^^


Hoppas att alla har haft en kanonn dag, min dag har varit rörig och nervös!

Som ni kanske vet så började jag skolan idag, jag kände inte en kotte på SpSp som jag skulle gå.

Men eftersom det var så lite som hade sökt dit har de slagit ihop tre klasser, SpSp, Sp Språk och media.

Blir nästan sugen på att byta till media nu, va inne på det innan men ångrade mig och tjejerna där verkade jätte snälla :D

Men jag kommer ju träffa dom på SpSp med ^^


Som sagt det var en rörig dag och jag hann inte till min vän eftersom vi slutade sist av alla gymnasie ettor, så det var tråkigt :(

Men nu ska vi inte deppa, nu blir det svar på en kommentar.


Fråga: Hur gammal är Jodelle?


Svar: Hej, Jodelle är 14 år gammal.

I roll beskrivningen stog det att hon skulle vara mellan 14-19 år om jag inte har fel.

Så Jodelle borde vara ganska perfekt för rollen :)


Kram på er <3


Gammal bild på Jodelle.

Av Sofie - 17 augusti 2009 06:33

Hejsan :)


Nu ska jag gå och äta frukost och klä på mig, sen bär det av mot skolan och sommarlovet var som sagt slut.

Det är dags att komma tillbaka till sina vanliga rutiner igen.

Jag har ingen aning om när vi slutar idag, men jag ska till min kompis efteråt som jag inte har träffat på 2 månader nu :)


Men jag är hemma till chatten ikväll ;)

Chatten kommer hållas mellan Kl. 19-20.00 ikväll, adda mytwilight@live.se


Här under ser ni bilder på Eclipse casten, det var många där ifrån som var på Kings Of Leon konserten i lördags i Vancouver.

Kristen och Robert ser ut att ha roligt?!

Kram :D<3


Eclipse Robert Pattinson Kristen Stewart Kings of Leon

kol18.jpg

Robert Pattinson Kristen Stewart Eclipse

BildKälla: JustJared

Av Sofie - 17 augusti 2009 06:28

Hejsvejs  :D


Hittade bilder med Dakota Fanning från Drama Teen-NY Times och fotografen hette Mark Segal.

Tycker att dom här bilderna är super vackra och Dakota ser så vuxen ut!

Riktigt fina bilder eller vad tycker ni?

Kram :D


dako04.jpgdako03.jpg

dako01.jpg

dako05.jpg

Av Sofie - 17 augusti 2009 06:18

Hej!


Jag fick en bild av en läsare, hon har ritat av Robert så jag tänkte lägga upp den här under.

Jag tycker att hon var jätte duktig och hon gjorde bilden på 30 min, det är inte dåligt!

Kommentera gärna vad ni tycker, då blir hon säkert glad ;D

Den är gjord av Charmgirl, Kram :D



Av Sofie - 17 augusti 2009 05:59

Hej :)


Jag hittade en intervju från E! med Jodelle Ferland som nyligen blev castad för vampyr i Eclipse.

Här kommer lite av den-


E! vad är ditt val av Team Jacob och Team Edward?


Jodelle: "Jag tror att om Jacob hade varit med mer från början hade fol gillat honom bättre.

Edward var den första att vara med henne och därför vill de att han ska stanna med henne, så du vet det är den karaktären man börjar gilla först.

Och när Jacob kommer in i bilden säger alla-Oh nej! Stanna med Edward."


Jodelle berättar att hon är riktigt,riktigt spänd på att få träffa Robert Pattinson och det är hennes vänner med.

Många av dom har frågat om de får komma till set, men det har hon sagt att hon ska fundera på.


E! Hur fírade du när du tog en roll i Eclipse?


Jodelle: Vet du, jag funderade faktiskt på det igår.

Jag tänkte just att jag har inte gjort någonting, jag måste tänka ut något.

När jag fick veta hoppade jag upp och ner och sen gick jag till mitt rum och såg en film på min miniDvd.


Dey var inget stort firande, vad skulle ni gjort om ni hade fått en roll i en film?

Kram <3


Av Sofie - 17 augusti 2009 05:48

God morgon, God morgon :D


Steg upp 20 i 6 idag, faktiskt inte så trött fast det tog tid att somna igår, ska ju iväg ganska tidigt.

Ser ut att bli en mulen och grå dag idag, vill ha tillbaka solen!


Vi tar och börjar morgonen med en härlig bild på Elizabeth Reaser och Nikki Reed, de ser ut att ha roligt tillsammans.

Och vet ni vad som händer idag?

Trumvirvel...de börjar filma Eclipse, det är ju den 17e augusti :D

O va kul det ska bli, Kram <3


nikki-reed-vamp-vancouver-06

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards