Twilight  News

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Sofie - 17 augusti 2009 21:40

God Natt ;D


Klockan är inte så mycket men jag ska snart krypa i sängen, fick bara 5 ½ timmer sömn i natt, steg upp tidigt och har gått första dagen i skolan.

Så det kan vara en bra idé att få igen lite sömn ^^

Nu väntar dushen men här kommer ett citat:


Carlisle sews faster than any other doctor I’ve had. /Bella


Angående tävlingen om New Moon armbandet så kommer dom här igen:

1. Skicka ett mail till mytwilight@live.se och döp det till Armband

2.Ni behöver inte skriva något i mailer ;)

3. Den 12e oktober lottar jag ut vinnaren

4. Vinnaren får ett mail och vinnaren skickar sedan sin adress till mig

5. Sen skickar jag priset så svårare än så är det inte


Så glöm inte att tävla ;D

Kramar på er hoppas ni sover gott <33


Av Sofie - 17 augusti 2009 21:21

Hej :)


Under en frågestund från TwiTour, pratade Edi om sin privata visning av New Moon-


Hur var dina reaktioner på New Moon titten med Stephenie Meyer igår?


"Ni som inte har twitter ännu, så såg jag New Moon igår och jag satt jämte Stephenie Meyer.

Vi satt i en privat biograf med ungefär 10 platser.

Och jag tittade på denna fantastiska film som visades framför mig, och hela tiden tänkte jag ni kommer ÄÄÄÄLLLLSSSKAAA det.

Jag förstår inte vem som inte kommer att älska den, jag tror det är en film som alla kommer att älska.

Vet ni vad jag tror?

Det kommer bli en anstormining av Twiguys!

Det är den största rekomendationen du kan få, för vi vet redan att vi har alla de kvinnliga fansen.

Filmen är så förbannat bra, jag har sett den och jag tycker ni borde se den det är vad jag tycker."


Edi verkar verkligen gilla filmen, så jag hoppas verkliegn den är så bra :D

Nu lägtar man ju ännu med 8)

Kram på er <3


DSC_0030



Av Sofie - 17 augusti 2009 21:18

Hej :)


Hittade en bild på Twilightguide.com en av deras läsare hade skickat in en bild från Melbourne från tågstationen.

På tågstationen hänger det en stor plansch om Twilight Saga böckerna, ni kan se bilden här under ;)

Tycker att vi i Sverige också skulle göra mer reklam för böckerna ^^


Kram :)


Av Sofie - 17 augusti 2009 21:12

Hello!


Hittade lite bilder på Xavier Samuel som ska spela Riley i Eclipse, han sågs ute i Vancouver och posade med ett fan :)

Många tycker att Xavier är lite lik Robert Pattinson, vad tycker ni?


Kram <3


gallery_main-xavier-samuel-vancouver-art-gallery-fans-08162009-12gallery_main-xavier-samuel-vancouver-art-gallery-fans-08162009-04

Av Sofie - 17 augusti 2009 21:04

Hejsvejs :D


Ville rimam där men det struntade jag i, hehe förlåt jag är lite speedad har precis haft chatten öppen och jag tror aldrog jag har försökt att skriva så snabbt och mycket!

Mne det var riktigt kul så det får vi göra om, för vi drog över tiden nästan 45 min ^^


Jag fick en fråga som jag tar och svarar på :)

Fråga: Vem ska Jodelle spela?


Svar: Hej :) De har ännu inte gått ut och sagt vilken roll hon ska ha, men jag och många andra tror att hon har fått rollen som Bree.

En nyförr vampyr ;)


Under chatten fick jag också ett tips av en jag chattade med, det är en video på msn, ni kan se den här.

De pratar om de nya Barbie dockorna som Edward och Bella, kolla gärna på den, Kram på er :)<3


Av Sofie - 17 augusti 2009 17:35

Hej :)


Peter Facinelli var snäll nog att vara med på det Amerikanska Röda Korset lördagen dn 15 augusti.

Evenemanget hölls i Pemboke Mall i Virginia Beach.


Röda Korset uppger att det kom ungefär 1000 blodgivare.

Den unga flickan i bilden under var så entusiastisk att få träffa Peter att hon glömde sin Twilight kopia hemma och fick köpa en ny.


Det var lite roligt, och det var bra att det var så många blodgivare som kom :D

Nu är det snart mat dags för mig, men jag hoppas vi ses på chatten kl.19-20.00, varsegoda att ställa frågor och det ska bli riktigt kul!

Har ni inte min adress adda mytwilight@live.se så se vi om en stund ;D


Kramar <3 

Av Sofie - 17 augusti 2009 17:28

Hello :)


För någon dag sedan skrev jag att Edi Gathegi som spelar Laurent hade fått se en special genomgång av New Moon.

Nu var det dags för några av stjärnorna som är i Vanvouver att få se special genomgången av New Moon, hittade lite bilder när de väntade på att få gå in.


Vi ser bla. Kellan Lutz, Taylor Lautner, Bryce Dallas Howard och Kristen Stewart ;)

O va avis jag blir, men det är klart att dom ska få se den före oss men ändå^^

Jag längtar så tills den 20 november, Kramar <3


INFphoto_1045579infphoto_1045570_kellanINFphoto_1045592

Av Sofie - 17 augusti 2009 17:22

Hello :D


Hittade ett ny video från Clevver Tv, denna gången pratar de om New Moon teasern/trailern ovh Jacob och Bella.

Om vilka Bella borde dejta och så vidare.

Tycker de är ganska roliga men de varnar också för spoiler så att ni vet det.

Observera spoiler i videon ;)


Här kommer den, Kram på er :D



Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards