Twilight  News

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Sofie - 16 augusti 2009 08:21

God morgon, god morgon :)


Då var man här igen, sista dagen på sommarlovet...

Imon börjar allvaret och det är tillbaks till verkligeheten som man kan säga, visst kan det va skönt att komma in i sin avanliga rutiner men läxor, prov och allt de där  kunde man gärna slippa.


Brukar inte vara så nervös inför att börja skolan men nu är jag det, ska börja ny skola, känner ingen i klassen som jag ska börja i.

Hur vet jag att jag har valt rätt, samällsprogrammet kanske inte passar mig alls?

Varför ska man behöva göra så stora beslut när man är 16?

Jag har ingen aning om vad jag vill bli eller vad jag vill göra när jag blir äldre,

de jag tycker om att göra är svårt att leva på.


Okej, detta inlägget hade inget med Twilight att göra men jag var tvungen att skriva det ville få ut mig det.

Och att skriva det  var ett bra sätt, det känns bättre nu så jag hoppas att det var okej för er alla, för snart så kommer det lite Twilight ;)


Kram på er :)

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards