Twilight  News

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Sofie - 14 augusti 2009 09:10

Hej :D


Bilderna kommer från Spoiled Pretty, de har lagt upp bilder på Twilight Beauty Produkter.

De två olika serierna heter the Luna Twilight och the Volturi Twilight.

Produkterna kommer att vara tillgängliga på nätet den 17 augusti och i affärerna den 15 september.

Jag vet dock inte om det kommer att säljas här i Sverige.


På bilden under ser ni Luna Twilight Rosalies färg set, öppen och stängd.

Kram <3

Twilight Beauty Makeup Luna Volturi

Av Sofie - 14 augusti 2009 09:02

Hejsvejs :)


Jag hittade två videos på youtube från Kristen och Taylors photo shoot.

De brottas och de är riktigt härliga videos, Kristen pratar också om kläderna hon har i filmen.

Hon berättar att hon får behålla jackor och tröjor, men hon säger också att hon inte får behålla dom riktigt coola sakerna.

Kristen säger: "Jag tror inte jag är tillräckligt viktig för det".

Då kommer ett roligt skratt från Taylor, det är så härligt :D


Här kommer dom kram :)



Av Sofie - 14 augusti 2009 08:47

Hello :)


Jag hittade två nya bilder från Kristen och Taylors Photo Shoot  med Entertainment Weekly.

Jag tycker bilderna är jätte fina och härliga :)

Vad tycker ni?

Kram <3


 200908131551.jpg

200908131552.jpg

Av Sofie - 14 augusti 2009 08:30

Hejsvejs :)


Jag hittade att Charlie Bewley har svarat på fans frågor på Twitter, fansen har fått något konstiga svar.

Charlie spelar Demitri i Volturi och här kommer frågorna och svaren-


Fråga: Hur känns det att nämnas i More Men Monday?

C: Jag jobbade på en gay bar i två år...så jag har varit där älskling.


Fråga: Vad är ditt favorit minne av veckan i Italien?

C: Hälla vatten på en skara tjejer från min Julia balkong.


Fråga: Okej...alltid en bra...äh... vad är din favorit pizza topping?

C: Ananas. Men jag ör inte gay.


Fråga: Jag vill ha ett svar Chuck! Vill du gifta dig med mig? Förvara inte en flicka som väntar-

C: Ja, jag kan gifta mig med dig, men du måste fylla i en blankett först.


Som ni kanske märker så har Charlie en lite torr humor så ta alla hans svar med en nypa salt.

Och som sagt det var endel konstiga svar :p

Kram :)


Charlie bewley eclipse

Källa: nmm.org

Av Sofie - 14 augusti 2009 08:22

Hej!


Det har kommit ut en ny låt från Radiohead och det är ingen som vet var den kom ifrån, så nu har de börjat att spekulera.

Kan detta vara en sång från New Moon Soundtracket?

Det står att låten heter These are My Twisted Words men det är ju inte säker att det är den riktiga låttiteln.

Låten har ett jätte långt intro på ca 2.38 min.


Lyssna på låten och kommentera gärna vad ni tror och vad ni tycker om den ;D<3


Av Sofie - 14 augusti 2009 08:08

God morgon allihopa :)


Hoppas ni är pigga och vakna idag, jag är lite seg ännu men jag piggnar nog till snart hoppas jag ^^

Dagen kommer att börjas med att jag svarar på en kommentar som jag fick, här kommer frågan :)


Har du läst böckerna på engelska för att du inte orkade vänta på översättningarna? Eller för att du kände att du fick ut mer av dem på originalspråk ?


Svar:

Breaking Dawn läste jag på engelska eftersom jag inte kunde vänta på den svenska versionen, jag var så nyfiken på vad som skulle hända.

De andra Twilight, New Moon och Eclipse läste jag först på svenska och sedan på  engelska för att jag ville få ut mer av dom.

Jag tycker att böckerna var jätte bra på engelska så har man chansen att läsa dom på engelska så ska man göra det ;)


Kram :)


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards