Twilight  News

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Sofie - 13 augusti 2009 09:12

Hejsvejs :)


I helgen som kommer  lördag 15 och söndag den 16 kommer det att hållas Movie Con i London.

Empire Online rapporterar att det kommer att visas två helt nya klipp från Twilight Saga: New Moon.


Vi kan ännu inte säga vilka klipp som kommer att visas men det kommer antagligen bli en hotfull scene och en frånvarande kärlek.


Vill ni läsa mer om Movie Con II klicka här.

Ser ut som vi kommer att få se riktigt många New  Moon klipp denna veckan för på fredag är det ju dags för New Moon trailern också :D

+ att vi då kommer att få se nya klipp på lördag eller söndag ^^

Detta ser vi fram emot!

Kramar <3


Av Sofie - 13 augusti 2009 08:43

Hej :D


Jag hittade en video från Et, de visar när Kristen och Taylor skulle ta bilder till Entertainment omslaget.

Taylor bjuder på lite trix och de ser verkligen ut att ha kul tillsammans.

Jag tycker att ni ska kolla på den för den är ine så lång och den var bra tycker jag ;)


Kram!



Av Sofie - 13 augusti 2009 08:38

Hejsan :)


Jag hittade lite nya bilder från Empire Magazine photo shoot med några av Twilight stjärnorna.

På bilderna ser vi Cam Gigandet som spelade James, Robert, Kristen, Rachelle och Taylor Lautner.

Visst är det snygga bilder? :)

Kram<3


Empire OT 7

Robert Pattinson Empire Magazine 1.jpg

Bild Källa: nmm.org

Av Sofie - 13 augusti 2009 08:21

God morgon på er :)


Jag fick en fråga:

Vet du om man kommer kunna köpa soundtracket i vanliga affärer som med Twilightsoundtracket? :)


Jag har letat och letat, men jag hittar inget om det.

Var också inne på Cdon.com eftersom de säljer ganska mycket Twilight saker men de hade inte New Moon Soundtracket där.

Kanske kommer dit lite senare?

Men vill man ha New Moon soundtracker snabbt efter att den har kommit ut så kan man förbeställa den på amazon.com.

Klicka här så kommer du direkt till deras sida och New Moon soundtracket.

Just nu har dom sänkt priset och det är fri frakt ;)


Men jag hoppas på att dom kommer att sälja soundtracket i vanliga affärer också, tyvärr kan jag inte svara på om dom kommer att göra det nu.

Kram hoppas du fick ett någolunda svar ändå :)


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards